Pedi Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Dette ser berre lekkert ut !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Dette ser jo bra ut ! Har du tig`a fjærbeina selv?? Meget pent i så fall! Hvor holder du til ? Ser du lager sandblåsingsrom, og skulle skånsomt fått sandblåst noen alufelger har tig`et selv ja. takker for det holder til i vest agder. men har egentlig nok å sandblåse for tiden, så tror ikke jeg tar på meg noen jobber enda akkurat hyggelig med greie tilbakemld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Så ut som du hadde stålkontroll der Akei Blir uansett for langt.. Tenkte bare om du bodde her i området hvor jeg holder til.. Hyggelige tilbakemeldinger er alltid morsomt! Gir litt pågangsmot også det Fortsetter du med det arbeidet der, så ser det ut til at bilen blir meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Fy faen for en jobb! Ble imponert jeg Blir nok en NYDELIG e30!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Her må det følges med ja! Blir strøkent dette! Hvor i Vest Agder holder du hus? Bor selv i Farsund, og driver å bygger opp en E30 Touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 takk takk Her må det følges med ja! Blir strøkent dette! Hvor i Vest Agder holder du hus? Bor selv i Farsund, og driver å bygger opp en E30 Touring. Sira i Flekkefjord, vis du vet hvor det er åja, aha, var din bil som sto parkert langs veien mellom kvinesadal og flekkefjord? blir nok bra den har selv en touring som jeg skal bygge om litt etterhvert skyline bremser. hvilke burde jeg bruke? de andre er brembo. stekte denne litt for lenge i ovenen, så den må blåses på nytt fikk jaggu handlet meg et hjulstillings apperat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Akkurat samme som vi har på jobben det der. Veldig greit aparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 åja.. har aldri prøvd noe sånn jeg, men blir gøy å se om jeg får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Flott jobb du gjør Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Utrolig bra utført ! Gleder meg til å se denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 takk for det fikk e36 m3 skiver i posten i dag. da var det bare å spenne opp i cnc benk å frese nye hull. så laget jeg noen spacere. dreiet bort styringen til felgen på navet. ny styring er på spaceren bygger 10mm lenger ut, håper det er plass nok til styrekula. får se hva jeg gjør med skjoldet, må vel muligens modifiseres litt. skrudd fast spaceren i navet: presst i nye kuler: orginale bakbremser: orginale 325 bremser vs de nye: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 sier bare helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Veldig kult prosjekt konge tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Blir det ikke svakt punkt på di 4x100 hulla som går igjennom til 5x120 eller hva di er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå