Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 jeg kunne tenke meg facelift 2 rattet fra en M5 egentlig. hadde vært jævlig tøft i E38. synd det ikke passer rett på pre facelift bil. blir det facelift E38 på meg så skal jeg ha facelift 2 M5 ratt og lage F1 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 jeg kunne tenke meg facelift 2 rattet fra en M5 egentlig. hadde vært jævlig tøft i E38. synd det ikke passer rett på pre facelift bil.blir det facelift E38 på meg så skal jeg ha facelift 2 M5 ratt og lage F1 gir INGEN problem å få d til å passe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 mye måtte du gi for rattet da? trenger kanskje ikke bli så dyrt om jeg selger det jeg har ; ) ebay er vell veien å gå for sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 mye måtte du gi for rattet da? trenger kanskje ikke bli så dyrt om jeg selger det jeg har ; ) ebay er vell veien å gå for sånt.. Har kjøpt 2 jeg;) ga 4 pr med airbag;) modifiseringen er jort på 20 min,,eneste du må ha sleperingen fra gamleratte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Her ser du rattet mitt etter modifiswring eafsfz77z83b.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå