Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Ja den videoen ga meg all infoen jeg tror jeg trenger om jeg møter på en steroide dust, bare å ha en nål eller strikkepinne lett tilgjengelig i bilen så om han ypper seg kan man enkelt bare stikke den i bryskassa hans så all steroide olja renner ut :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er synthol. Ikke roids. Ser du litt lengre ute i videoen får du er greit innblikk i hvor dårlig trent ryggen hans er. Det er også lett å se på underarmene.

http://www.steroider.net/index.php?opti ... &Itemid=27

Her er et greit eksempel på hvordan stereoider kan få deg til å se ut, og hvilken styrke du kan få. Han behersker no både spagat og hoppetau ganske greit også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye sant i at man kan komme seg unna enkelte sitvasjoner med å svare tilbake eller virke frampå. Husker for mange år siden før jeg begynte å trene noe serlig og jeg var vel 188 og 75kg elns. Vi stod på stripa å preika med bilene våre og vi stod ute siden det var fint vær.

Der vi pleier å stå er det ikke lov å kjøre inn den ene innkjørselen, men det er lov å kjøre ut den andre. Så det er ofte det kommer folk som stiller seg bak å tuter. Jeg for min del blir fort provosert av slikt siden de kan kjøre ut andre veien når de ser vi står der.

Så da kom det en bil med et par karer i som slapp av en fyr. Og de kjørte jo rett bak meg og begynte å tute. Jeg ga faen og han ble hissigere og hissigere. Så begynte han å brøle og skrike på at jeg måtte flytte den jævla bilen. Jeg stod å lente meg på framskjermen av bilen (NB: Gammel volvo) I det han åpna døra si og var på vei ut så bestemte jeg meg for å flytte meg så vi fikk slutt på maset. Så da reiste jeg meg raskt opp og gikk raskt rundt bilen mens jeg sa "Ka? Ska du slosst no!!??" Da smatt han raskt inn i bilen igjen og skulle til å rygge, men da var jeg allerede på vei så jeg la litt gummi i samme slengen og kjørte rundt.

Må huske på at de som boler seg er veldig hormonelle, akuratt som et kvinnfolk! Og kan ha vanskelig for å kontrollere sinnet sitt og de får raseriutbrudd i ny og ne ;)

Jeg for min del har balltre liggende i M3en, men det er til å støtte panseret med på treff! Så det skal ikke bli noe riper i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende hvor mange som egentlig har vært borti dette, meg kjenner meg faktisk litt igjen i en episode jeg hadde når jeg kjørte lett-mc.

Kjørte forbi en bole type i polo (med ProGym klistremerke) før noen ganske svingete og brate bakker og merker han gir gass og legger seg etter. :

Må si meg enig her, i aldersgruppen 18-30 virker det som slike konfrontasjoner som i denne tråden er relativt vanlig. Virker som fenomenet "Road Rage" har blitt mer og mer vanlig her til lands...

Har hatt et par-tre slike tilfeller selv siste årene, og ved siste tilfellet kom jeg i krangel med to menn i en Polo på E18. Jeg er ganske hissig (normal fysikk, trener ikke vekter), men jeg kjørte en nesten ny bil (redd for riper/bulker og forsikring)og de kjørte 15k-bil, dessuten var de to stk, veltrente og mtp den sinnsvake kjøringen deres vil jeg tro de gikk på medikamenter. Jeg vurderte hjulvinna som lå under setet, men argumenterte imot uten å vike. De ble ikke fysiske, så det løste seg jo.

Generellt vil jeg ikke anbefale å bli defensiv/stikke av, dette utløser bare jaktinstinktet/rovdyret i menn. Bare se på bjørn, løver o.l, slike dyr angriper sjelden fysisk hvis man ikke viker en tomme.

Også burde man unngå alle steder med fulle jantelovs-nordmenn i helgene mtp hærverk.

Pepperspray er absolutt et godt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er for dumt... "ikke stikke fordi jaktinnstinktet tar over" ????

Er du helt blåst?

Man kan stå der,face dem og se hva som skjer,i 90% av tilfellene vil det at du facer folk avvæpne situasjonen,men de siste 10% pleier å ende i vold,noe ingen trenger mer av.

Å bruke litt for mye makt i en kombo av frykt og sinne er veldig farlig,dette vet jeg dessverre godt nok,men om du stikker fra en situasjon du ser klart kommer til å bli bråk,har du all rett på din side. Du kan til og med kjøre folk av veien, eller rett ned. Ring politiet og prøv å røm,om du ikke har midler til å løse det på stedet.

Holder også en knapp på pepperspray,da dette ikke er noe politiet heller ser som et angrepsvåpen,de vil mest sannsynlig holde med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fuck road rage og jaktinstinkt, sier bare 2 ting: HÅRSPRAY OG LIGHTER !!!

Yes med disse to tingene er det ikke en dritt som tørr å nærme seg, om du blir stoppa av en gal pakistaner i en biltema stylet kebab tralle med 1,6liter og full av M klistremerker midt på svarte natta så er det bare å holde lighteren tent i hånda og om svinepelsen går innenfor grensa di så vet du hva du må gjøre :P

Eller så kan du ha molotov cocktails klare i hanskerommet, stopper en dust foran deg med gunner så pælmer du flaska foran bilen din å spinner av gårde i motsatt retning uten å måtte tenke på og bli forfulgt.

Så der har dere noen fine tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes med disse to tingene er det ikke en dritt som tørr å nærme seg, om du blir stoppa av en gal pakistaner i en biltema stylet kebab tralle med 1,6liter og full av M klistremerker midt på svarte natta så er det bare å holde lighteren tent i hånda og om svinepelsen går innenfor grensa di så vet du hva du må gjøre :P

Så der har dere noen fine tips ;)

Eneste tipset er at jegnå skal jakte på deg med mondeoen min og virkelig vise deg pakistansk vrede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mye blind vold ute og går, blei slått av en full litauer i vinter, haha for en taper han var, plutselig parkerte en opel rett ved, vedkommende slår døra på bilen dems i bilen til kompisen min, jeg hører det og snur meg til sida, plutselig piper det i øra og så hadde denne klovnen slått, eller forsøkt, for det var ikke rare taket i det slaget hans, så hopper han inn i bilen og stikker av, kjerringa til en kompis noterte nummeret, men gidder ikke å anmelde noen for ikke å klare å slå hardt nok til man får vondt=( han burde virkelig vært full, for han var vel 1,95 eller noe og slo som ei kjerring, men trur ikke det hadde gått såpass bra hvis han virkelig hadde vært i slaget, for knyttneven hans var ikke liten merka jeg, ser fortsatt ikke helt poenget å slå noen for at dem ikke skal få spesielt vondt, trur kanskje det han yppa til bråk eller noe, men han var jo inne i bilen før jeg skjønte noe som helst, så dette var virkelig en av samfunnets store tapere.

Det som er skummelt er at folk man ikke kjenner kan være utilregnelige, plutselig drar de fram en kniv eller noe å slå med, så i slike situasjoner så tar jeg i mot slaget og anmelder det evt og/eller noterer skiltnr. Det er best for alle parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er for dumt... "ikke stikke fordi jaktinnstinktet tar over" ????

Er du helt blåst?

Man kan stå der,face dem og se hva som skjer,i 90% av tilfellene vil det at du facer folk avvæpne situasjonen,men de siste 10% pleier å ende i vold,noe ingen trenger mer av.

Det er jo ganske logisk - stikker man av vil gærningen ruse seg opp på adrenalin og følelsen av makt. Hvis man bråstopper og konfronterer gærningen blir han usikker. Jeg forandrer ikke kjøreruta mi fordi en ape liker å trakassere medbillister...

De som har våpen er jo et problem, så hvis de kommer ut med kniv burde man vurdere å trekke seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol wicky,jeg så den posten,men rakk ikke å kommentere...

Zibri; du skreik "pakkis" nå har du erta på deg folk som kommer til å være "pakkis" just for you! ;):D

Hvor skrek han "Pakkis"? Kan ikke se det jeg... :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk er ikke helt gode i hode i trafikken! Det er en grunn til at jeg har balltre liggende bak i bilen for å si det sånn :wink:

Har også opplevd liknende men da var det meg det klikka for! Jeg kom kjørende bak en gammel MB E230 som lå på fartsgrensa på motorveien, i forbifeltet legger jeg meg ut for å passere i rolig tempo da MBen akslererer så jeg ikke kommer forbi! Jeg gir på litt selv for å prøve å komme forbi men resultatet er at vi ligger likt opp mot 130km/t. Da kommer konkurranse instinktet mitt og det gires ned for å hente trøkk, Mersa drar kickdown men må se seg slått av 2,6en i Audien og jeg legger meg inn foran MBen når forbifeltet innsnevres til en fil. Føreren svarer da med å sette på fjernlysa, vi ligger sånn en stund før jeg bestemmer meg for å kjøre av motorveien for så å kjøre på igjen å la ham få samke sin egen medisin. Jeg hiver på fjernlysa og legger meg bak, kjenner meg forbanna og ovenpå nå! Resultatet er at han slakker av for så å stoppe helt og opp går passasjer døra hans hvor en kar kommer ut! Jeg hiver meg ut av bilen mens jeg brøler "Hva f.... holder dere på meg j.... idioter"! Vedkommende gir meg fingern og setter seg bare inn igjen og de kjører avgårde i en voldsom fart, jeg legger meg på hjul en liten stund før jeg kjører av! Vurderte om jeg skulle ringe politiet men i og med at det var tendenser til kappkjøring osv så lot jeg det ligge

Jeg vil nok påstå at jeg tilhører den litt mer hissige gruppen av sjåfører her i landet, det skal lite til før jeg blir irritert! Jeg klarer stort sett å besinne meg men av og til så løper temprementetet løs

Værre var det en sen Lørdagsnatt da jeg fikk en plastflaske i taket på BMWen i sentrum av Arendal! Jeg setter bilen i Park og går ut av bilen og spør vedkommende lettere irritert om det var nødvendig! Helt plutselig blir jeg dyttet til og forsøkt skallet ned, jeg dytter forsiktig til vedkommende igjen og sier "skjerp deg"! Så blir jeg så kraftig dyttet til igjen at jeg holder på å falle bakover i tilegg til at jeg blir forsøkt spyttet på, jeg kjente det var skrekkelig provoserende og går i mot og langer ut en strak høyre så motstanderen går på ræva, før jeg spenner beina under han i et forsøk på å reise seg! Resultatet var en sår knytteneve, telefon fra Politiet dagen etter med spørsmål om hva som hendte! Noen hadde observert det hele og tatt bilens reg nr men politiet hørte jeg ikke mer fra :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes med disse to tingene er det ikke en dritt som tørr å nærme seg, om du blir stoppa av en gal pakistaner i en biltema stylet kebab tralle med 1,6liter og full av M klistremerker midt på svarte natta så er det bare å holde lighteren tent i hånda og om svinepelsen går innenfor grensa di så vet du hva du må gjøre :P

Så der har dere noen fine tips ;)

Eneste tipset er at jegnå skal jakte på deg med mondeoen min og virkelig vise deg pakistansk vrede...

Har både Sierra og Focus her i gården så da skal du få motjakt din kebab, stopper du meg så skal jeg kaste det stive L skiltet som henger i bakruta i øyet ditt uoohoho :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...