Morgan GS Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Det var da volsomt Må bare takke tilbake , Martin å dere andre. . Service er viktig, skal et firma fungere , uansett vilket firma det er. Forresten Morgan, når folk først er i skrytehjørnether. Jeg fikk akkurat felgkatalogen deres og den fortjener skryt. Fantastiske bilder i en ellers flott innpakning! Utrolig bra at dere faktisk har gjort jobben med å ta bilder av de aller fleste felgene på bil. Meget imponert! Takker Gunnar , skal bringen det videre
Morgan GS Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Slenger meg på denne her! Et lite tips angående felgene så legg ut bedre bilde av hartge classic replica felgene! De ser utrolig kjipe ut på bildene men er bærre lækre montert på bil i virkeligheten ^^ Ble ikke bilde av disse siden felgen selges kun så langt lageret rekker Men fin felg er det ja .
ZhilleN Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Jeg må også få takke GS@Morgan for en utrolig bra kundeservice! Jeg skulle bestille helt nye dempere til min bil, ringte kundeservicen, dem sa morgan skulle ringe opp igjen, tok ikke et blunk engang før han var på tråden, og fikk fiksa en rimelig bra pris på demperne, kom i posten dagen etter! Genialt at dere er til gutta! Myye ros fra min side!
Martin-D Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Samme hos meg og ZhilleN, han jeg pratet med sa at Morgan skulle ringe opp igjen, men var antakelig ikke før neste dag, men joggu gikk det ikke mange minutter før det var en trivelig kar i andre enden nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå