Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny Mtech frontfanger og sideskjørter ligger å venter på å bli montert :) Ellers skjer det lite. Bilen er i fin form (men den hater stygge og dårlig brøytte vestlandsveger, like mye som eigeren). Gleder meg til våren. Har ein haug med nyinnkjøpte bilpleie produkter liggendes som bilen skal få bade i :D Poleringsmaskin ligger også klar 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Ja kjedelig med hullete og dårlige veier, spesielt på Voss? Som du ser på side 10 har jeg kjøpt inn en del greier til våren. Men jeg bare måtte bruke litt på søndagen. Bilen var skitten som et flytåg, så jeg vasket den og clayet panseret. Steike hvor bra det er å claye! Nå lukter bilen snop, men er alerede skitten.. Hater vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Mye flottere enn originale speil. Var null stress! Er alltid litt knot første gangen, men når du har gjort det på den ene siden så går det fort. Med mindre skruene dine også ikke vil av. Hehe..

Jeg så kjapt over denne DIY'en før jeg begynte, bare for å vite hvordan dørpanelet er festet. Kan også være greit å få med seg hvor den siste skruen til speilet sitter;-) dørpanelet er forøvrig festet med 10 klips visst det er interessant å vite. Og på førerdøren må du vippe ut bryterpanelet i døren for å få ut speilledningene, noe som ikke er vist i DIY'en (kun passasjer). Men sjekk den ut! viewtopic.php?f=1&t=164634&start=15

Skal lakkere de, men hadde så lite å gjøre i dag at jeg fant ut at jeg ville montere de :D håper det går fint å lakkere de på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge :) Gleder meg som en liten unge! tror kanskje jeg venter med å bytte fra org. speil til m5-speilene til etter lakk, skal hellakkere til helgen :twisted:

så da blir det en heeel del skruing på søndagen, for å montere m-speil og m-fangere :D

leste du hadde problemer med døra på passasjersiden, kanskje dumt spørsmål, men har du husket å hekte vaieren på håndtaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp fikk litt problemer med den desverre. Hehe har husket å ta på vaieren ja. Da jeg fant ut at det ikke fungerte, da skrudde jeg av dørpanelet igjen og sjekket at vaieren var på, og det var den. Det virker som om jeg har dratt ut litt ekstra vaier sånn at når dørhåndtaket er festet så blir det ikke nok spenn i vaieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt å klipse vaieren inn på armen i dørhåndtaket, men nå er det fikset :D

Så bra! Dette har irritert meg mange ganger når jeg har hatt av og på dørtrekkene. Det hender at wire'n sklir ut av armen sin når man skal tre igjennom dørhåndtaket i dørtrekket, men så fremt man er påpasselig så er det ikke noe problem... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...