Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? :P Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da?

Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb :lol: Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du ha hvitevareinnredning i bilen? :P Nei, er vel til boliginteriør det, tipper jeg! Sett innom tråden min nå, da?

Ja skal ha oppvaskmaskin i bagagerommet i stedet for subb :lol: Neida, Christer er salgsleder på hvitevareavdelingen på Lefdal.. Sjekket faktisk alle trådene dine! Har du fortsatt e30´en? Jeg unner deg virkelig F10´en altså! Steike for en deilig bil! =P~

*Liker* :D Ta kjøleskap i baksetene og vaskemaskin med tørketrommel i bagasjerommet istedet, er mye bedre plassutnyttelse! ;)

Tusen takk for det, Lasse! :D Kjempetrivelig å høre... Leste du planene? Tipper jeg kanskje bytter til ///M5 speil og avventer med eksos. Kom til Vålerbanen 22/09, da, så får du sett den live! ;) Ja, er en nydelig bil.. Måtte selge både E30'en og E34'en i tillegg til 523iA'en tidligere, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...