Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Herregud! :evil: Kjenner jeg får vondt i kroppen av å se de bildene... Hva er alle de hvite prikkene rundt ripa? Er det hakk som også har blitt laget?

Håper virkelig ikke jeg får oppleve noe sånt. Går så klart å ann å fikse på det, men som du sier så koster det fort penger... Lykke til!

Uansett en flott bil ellers! :)

Takk for omtanken! :) De hvite prikkene er flass fra lakken som er ripet opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så utrolig kjedelig! men da fikk jeg hvertfall avklart at det var din bil som står der :P parkert der mange ganger i det siste og undret på om det ikke er din!

Hehe så greit :P Bor du i møllendalsveien? Ser det står en rød Alpina her i blandt, som sikkert er med her på forumet.

Nei, går på skole litt lengre oppe i veien, så blir noen turer ned på butikken der..! hvordan takler bilen den forferdelige oppkjørselen til selve garasjen.. ?

Ser ofte den alpinaen, men har ikke funnet den her inne.. utrolig fin bil!

Hvor går du på skole da? Med 19" hjulene går det fint, men med 17" hjulene tar jeg nedi "betongbølgen" som er i inngangen. Hvilken bil kjører du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har fått ripet opp sin E39 ved UIB flere ganger så hun mistenker at noen som sterkt misliker BMW går forbi der jevnlig. Vi har fått vår E39 ripet opp lengs hele ene siden og. Tok nabogutten til neon i familien i å gjøre dette, men det hjalp ikke så mye på få dekket skadene..

Ikke uvanlig problem på E39 i Bergen dette altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Tok btw et bilde av bilene ved siden av hverandre bakfra..

Da må du legge ut! :D

E39 burde være fredet fra å bli ripet opp! Her er det nok ikke nabogutten som har ripet opp. Mistenker en som bor i en leilighet over meg, som går inn og ut fra fengselet. Han har stjålet kjennemerker og brøte seg inn i en bod, så hvorfor ikke ripe opp bilen min i rein missunnelse?

Jeg var forresten på micro paint i dag, og de skulle ha 4800 for jobben. Great!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Daaamn, den andre var høy :shock:

Men flott bil du har! Vurdert shadowline rundt vinduene?

Den andre er original. E39 skriker etter senk når den er original, så han vurderer å senke den litt han også.

Har vurdert shadowline, men syns bilen ser så kjedelig ut da. Liker å ha litt nyanser i bilen. I tillegg kler blåfargen chromlister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...