Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lett med, men da får vi ta det når vi snakker 20+ grader i juni-juli-august når jeg har ferie :P

Hvor mangen er vi her da? Meg, deg(lasse), Daniel, Joffen er sikkert med?

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

EDIT: Ja vi blir hvertfall 6-7 stk. Det hadde vært fett å få med en god gjeng e39'ere da og kanskje hatt bindende påmelding (50-100kr), slik at det ikke bare blir to biler som dukker opp. Men da bør det også være noe mer for pengene enn kun cruising :) Mat inkludert i prisen, burger på Esso? :lol:

Skrevet

Tror nok vi hadde vært en god gjeng fra østlandet også, som hadde blitt med om det hadde blitt noe ordentlige saker ;)

Skrevet
Tror nok vi hadde vært en god gjeng fra østlandet også, som hadde blitt med om det hadde blitt noe ordentlige saker ;)

Hadde dere kjørt over fjellet og kommet til Bergen?

Det er tre ting jeg har lyst å gjøre:

1. Lett: cruising til Voss og ha treff der med kun E39

2. Middels: cruising til east-coast hvor vi har treff og banekjøring (gjerne to dager)

3. Vanskelig: Tur til Nürburgringen med hotell og fest

Skrevet

Alt lar seg gjøre ;) kommer jo helt ann på tidspunkt, planer osv osv ;) men alle 3 tingene hørtes bra ut ;) hadde jo vært tøft å ha en e39-kolonne på europavei 39! :D

Skrevet
hadde jo vært tøft å ha en e39-kolonne på europavei 39! :D

Det hadde vært sick!

Definitivt med på E39/kolonne langs E39 treff vist det passer med ferie/helg! Er jo en grunn til at eg har "E39" skiltet som sticker i bak vinduet ;)

Btw Lasse, de forrige felgene du hadde, var de 18'? Vurderer disse selv også litt strekk å senk!

Skrevet

Meget fin E39.Har ikke sett igjennom hele tråden din.Så jeg aner ikke om du har forandret den spilleren inni bilen. Den likte ikke jeg. Men det er jo min mening

Ellers står alt til A++

Skrevet
Meget fin E39.Har ikke sett igjennom hele tråden din.Så jeg aner ikke om du har forandret den spilleren inni bilen. Den likte ikke jeg. Men det er jo min mening

Ellers står alt til A++

Da cd-spilleren røk, kjøpte jeg den spilleren ;-) Takk for det A++ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...