ChristerM Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Lett med, men da får vi ta det når vi snakker 20+ grader i juni-juli-august når jeg har ferie Hvor mangen er vi her da? Meg, deg(lasse), Daniel, Joffen er sikkert med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 EDIT: Ja vi blir hvertfall 6-7 stk. Det hadde vært fett å få med en god gjeng e39'ere da og kanskje hatt bindende påmelding (50-100kr), slik at det ikke bare blir to biler som dukker opp. Men da bør det også være noe mer for pengene enn kun cruising Mat inkludert i prisen, burger på Esso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Tror nok vi hadde vært en god gjeng fra østlandet også, som hadde blitt med om det hadde blitt noe ordentlige saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Tror nok vi hadde vært en god gjeng fra østlandet også, som hadde blitt med om det hadde blitt noe ordentlige saker Hadde dere kjørt over fjellet og kommet til Bergen? Det er tre ting jeg har lyst å gjøre: 1. Lett: cruising til Voss og ha treff der med kun E39 2. Middels: cruising til east-coast hvor vi har treff og banekjøring (gjerne to dager) 3. Vanskelig: Tur til Nürburgringen med hotell og fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Alt lar seg gjøre kommer jo helt ann på tidspunkt, planer osv osv men alle 3 tingene hørtes bra ut hadde jo vært tøft å ha en e39-kolonne på europavei 39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 hadde jo vært tøft å ha en e39-kolonne på europavei 39! Det hadde vært sick! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Den støtter jeg! Vært morro med e39 treff Utrolig fin bil du har forresten! Lurer på om vi har samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Støtter også E39 treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 E39 hadde vært rått! Dette må vi få til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 hadde jo vært tøft å ha en e39-kolonne på europavei 39! Det hadde vært sick! Definitivt med på E39/kolonne langs E39 treff vist det passer med ferie/helg! Er jo en grunn til at eg har "E39" skiltet som sticker i bak vinduet Btw Lasse, de forrige felgene du hadde, var de 18'? Vurderer disse selv også litt strekk å senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Vi må få til cruising, eller det blir cruising m5 felgene var 19" 8,5" og 9,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Helt klart med på dette! Avtale en dag med hvor sol og sommer er bestillt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Helt klart med på dette! Avtale en dag med hvor sol og sommer er bestillt. DA ER DET BARE Å JOINE PÅ CRUISING! viewtopic.php?f=9&t=224976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Meget fin E39.Har ikke sett igjennom hele tråden din.Så jeg aner ikke om du har forandret den spilleren inni bilen. Den likte ikke jeg. Men det er jo min mening Ellers står alt til A++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Meget fin E39.Har ikke sett igjennom hele tråden din.Så jeg aner ikke om du har forandret den spilleren inni bilen. Den likte ikke jeg. Men det er jo min meningEllers står alt til A++ Da cd-spilleren røk, kjøpte jeg den spilleren Takk for det A++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå