vktdaniel Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hei. var det deg jeg snakket med på gs bildeler på kokstad i dag. Jeg kjørte en svart turing som jeg skal punnte med nye lykter M fangere og diverse annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Hei. var det deg jeg snakket med på gs bildeler på kokstad i dag.Jeg kjørte en svart turing som jeg skal punnte med nye lykter M fangere og diverse annet Stemmer det! Flott touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Da er motorbyttet igang! Kjøpte en M52B28 som har gått 182K for noen måneder siden, og har begynt å ta den i. Sendte søknad om motorbytte til BT og fikk den godkjent. I går begynte jeg, Sladjan og broren hans å skru. Vi fikk ut motoren, byttet clutch, flyttet over noen deler, så i dag er den klar for å monteres. Gleder meg som en unge til den er ferdig Tok litt bilder i går, så det kommer i løpet av dagen. Vet at det er gøy med bilder, så skal ta så mange som bare mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Hørtes da greit ut det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Høres knall ut! Motorbytte er morsomt det:D gjorde det selv med litt hjelp for første gang på e30'n for noen uker siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 I dag fikk vi start på bilen, og etter 20 minutter med tomgang gikk den fint. Det eneste problemet var at vannpumpen eller termostatet er defekt. Så de skal vi bytte i morgen. Litt bilder: Motor på vei ut Ny clutch Motoren ute B20 motor ute B28 motor inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Ser veldig bra ut lasse! blir gromt det her;) tenkt å gjøre noe med innsug/diff eller noe? Da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Diff kommer etterhvert men det er jo så sinnsvake priser! Tenker også på m50 innsug. Men alt til sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det her blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Dette blir bra lasse. Fin bil og motor og enda bedre i virkligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Ååå syns den blåfarge blir bare finere og finere Skifter dere motor på min og nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 I dag fikk vi gjort siste justeringer, så nå går den som en drøm! Siiiiiiiinsykt digg med større motor! Det er så digg med skikkelig drag på lavt turtall! Hehe Glema, visst du kommer med komplett motor og bil fra Troms, så skal vi skifte vi Da blir det neste som skal gjøres å skifte bremser bak, og så skal jeg inn på BT og få godkjent spetakkelet Kan legge ved noen flere bilder. Min og Sladjan sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 skikkelig stilig bil med de rette modifikasjonene hvor mye måtte du gi for b28 motoren forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Takk for det! 8000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå