aloebiz.net Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Jeg kjøpte m5 speil fra Koed til 540'n jeg hadde og var veldig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Godt å høre! Hvordan var det å sette de på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Nye sommerfelger som skal bestilles fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Godt å høre! Hvordan var det å sette de på bilen? Var ikke jeg som gjorde det siden jeg lakkerte bilen samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 aaaha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Veldig flott bil! Digger E39, har en selv, men syns for min del at det er litt for lite guff i 520. Med en M52B28 vil du jo få rimelig futt i den?! Er litt skeptisk med planene ang karbonleppe, liker det enkelt og greit, men smaken er jo som baken. Igjen, Veldig flott bil! Ser strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Takk for det Er veldig fornøyd! Er en med M52B20 motoren, er ikke mye futt. Men det duger.. Tror det blir bra med carbonleppe, men vi får se. Bilen skal senkes i morgen, så da kommer det flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Kommer til å bli veldig bra. Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takk for det Kristian! Tenker å legge ut noen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hallais! Her er siste oppdatering! Kjøpte meg et justerbart supersport senkesett og tenkte å ha en bildeserie med før og etter montering. Senkesettet: Forhjul før senking Bakhjul før senking Heising med truck Demontering av hjul Gammel demper Begge demperne forran var faktisk punktert, så det ble gjort i rett tid.. Gammel demper demontert Ny demper montert Hattehylle demontert Bakseter demontert Full jobbing Montering av demper Ferdig senket fremme Stuk? Gromt Bakhjul før senking Montering av ny demper bak Montering av hattehylle + seter Ferdig senket Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Sinnsykt fett! Dette kalles low rider! Hvordan er det over fartsdumper nå da? Tenker den ligger rimelig klistret på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Haha, kanontøft med kunn senk foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Der kom bilder også ja! Ble en sen natt i går ass og en tung dag på jobben i dag hehe Men verdt det når man ser hvor mye bilen kom seg med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Haha, kanontøft med kunn senk foran Enig der Glema! Skal ha en del stuk, men ikke så mye Der kom bilder også ja!Ble en sen natt i går ass og en tung dag på jobben i dag hehe Men verdt det når man ser hvor mye bilen kom seg med senk! Det ble veldig seint! Vi begynte vel klokken 19 og var ferdig klokken 02:00? Men som du sier, det var verdt det! Den ligger som STØPT på veien..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Herregud det der ble knallbra!! Vil ikke gå ut på parkeringsplassen å se på min E39 engang Men nå kommer sikkert tidenes dummeste spørsmål, men jeg spør allikevel. Har aldri montert senkesett før og lurer på hva du må montere innvendig ettersom du må ut med baksete og hatthylle? Er rimelig fersk innen bilmekking så jeg er som en knalltørr svamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå