Jonas_S Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Sprek vogn du har! Cred! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Kor skaffa du deg tårnstage under panseret? Har leita ei stund etter noke billig og som ser heilt greit ut, men faen vanskelig å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Sprek vogn du har! Cred! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Kor skaffa du deg tårnstage under panseret? Har leita ei stund etter noke billig og som ser heilt greit ut, men faen vanskelig å finne. Kjøpte det på GS for 6-700kr Det er ikke sånn superkult, men alle har de "kule" så da kjøpte jeg dette, pluss at det var det billigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nøyaktig det eg tenker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Nøyaktig det eg tenker! Da er det bare å kjøpe FJE39/STB-A15 Fjærbeinsstag polert E-39 hos GS Jeg kjøpte et M klistremerke som jeg festet på det. Ser ganske mean ut hehe.. Mange som tror at det er et m-tech fjærbeinsstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nøyaktig det eg tenker! Da er det bare å kjøpe FJE39/STB-A15 Fjærbeinsstag polert E-39 hos GS Jeg kjøpte et M klistremerke som jeg festet på det. Ser ganske mean ut hehe.. Mange som tror at det er et m-tech fjærbeinsstag Er mean looken eg er på jakt etter! Haha, Mission accomplished! Kor fant du stickeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Kjøpte pedaler av en fyr på ebay og så spurte jeg om han hadde noen klistremerker til overnevnte bruk, som jeg kunne kjøpe. Han gav meg 2 stk gratis. Om du er i Bergen kan du få det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Er sør for Bergen, på Stord, kan du sende i et lite brev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Er sør for Bergen, på Stord, kan du sende i et lite brev? Ja det må vel kunne gå.. Det vil se slik ut Nå er jeg i Tyskland, men jeg kan sende deg det om ett par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Takk skal du ha. Ser strålende ut. Vakkert motor rom du har Lasse. Einaste eg mangler no er samme motor under tårnstagene! Men ka gjer du i Tyskland? BMW relatert? Snakke me kanskje ein (M5!!!!) donorbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Takk for det. Klistremerket gjør prikken over i´en Du må få deg en 2,8l vet du Du, det er nok desverre ikke noe M5-relatert. Det får bli neste gang. Jeg er faktisk på egenregisert misjonstur hehe.. Forkynne om Jesus. DET hadde du ikke trodd! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Du får ha en fin tur da Så må du ikke sløse hele turen med å tenke på hvilken farge du skal ha på felgene! Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Pent motorrom, må nok invistere i ett slikt stag jeg også Er det forøvrig planlagt at filteret matcher fargen på bilen? Får kose deg i Tyskland, og spre Guds ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lasse matcher sokkene mot undertøyet sitt, så luftfilteret er nok nøye planlagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå