Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kor skaffa du deg tårnstage under panseret? Har leita ei stund etter noke billig og som ser heilt greit ut, men faen vanskelig å finne. :P

Kjøpte det på GS for 6-700kr :) Det er ikke sånn superkult, men alle har de "kule" så da kjøpte jeg dette, pluss at det var det billigste :)

Skrevet
Nøyaktig det eg tenker! :D

Da er det bare å kjøpe FJE39/STB-A15 Fjærbeinsstag polert E-39 hos GS :) Jeg kjøpte et M klistremerke som jeg festet på det. Ser ganske mean ut 8) hehe.. Mange som tror at det er et m-tech fjærbeinsstag :lol:

Skrevet
Nøyaktig det eg tenker! :D

Da er det bare å kjøpe FJE39/STB-A15 Fjærbeinsstag polert E-39 hos GS :) Jeg kjøpte et M klistremerke som jeg festet på det. Ser ganske mean ut 8) hehe.. Mange som tror at det er et m-tech fjærbeinsstag :lol:

Er mean looken eg er på jakt etter! ;) Haha, Mission accomplished! Kor fant du stickeren?

Skrevet

Takk skal du ha. Ser strålende ut. Vakkert motor rom du har Lasse.

Einaste eg mangler no er samme motor under tårnstagene! :D

Men ka gjer du i Tyskland? BMW relatert? Snakke me kanskje ein (M5!!!!) donorbil? :D

Skrevet

Takk for det. Klistremerket gjør prikken over i´en :) Du må få deg en 2,8l vet du ;)

Du, det er nok desverre ikke noe M5-relatert. Det får bli neste gang. Jeg er faktisk på egenregisert misjonstur hehe.. Forkynne om Jesus. DET hadde du ikke trodd! Hehe..

Skrevet

Pent motorrom, må nok invistere i ett slikt stag jeg også :P Er det forøvrig planlagt at filteret matcher fargen på bilen?

Får kose deg i Tyskland, og spre Guds ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...