LasseEllingsen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Såpass.. Haha, merker jeg går mot strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Kunne tenkt meg å se noen mere detaljerte bilder av den BH'en. Gjerne litt close-up av hvordan ting passer med nyrene osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Kunne nok passet bedre på din Lasse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Leker litt med tanken som en "vinter-look" Men trenger litt kjøtt på beina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 se for dere sand å dritt i mellom der så ser fanken ikkje pansere heller ud i måneskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 se for dere sand å dritt i mellom der så ser fanken ikkje pansere heller ud i måneskinn Du har ikke tenkt på at den kan taes av/på etter ønske/behov? Og slitasjen blir neppe så stor at det ikke lar seg fikse med litt korrigering, så det tar jeg ikke spesielt tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 se for dere sand å dritt i mellom der så ser fanken ikkje pansere heller ud i måneskinn Du har ikke tenkt på at den kan taes av/på etter ønske/behov? Og slitasjen blir neppe så stor at det ikke lar seg fikse med litt korrigering, så det tar jeg ikke spesielt tungt. Ha i bakhodet at det legger seg mye vann/fuktighet bak den lefsa der, ikke bare sand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 se for dere sand å dritt i mellom der så ser fanken ikkje pansere heller ud i måneskinn Du har ikke tenkt på at den kan taes av/på etter ønske/behov? Og slitasjen blir neppe så stor at det ikke lar seg fikse med litt korrigering, så det tar jeg ikke spesielt tungt. Ha i bakhodet at det legger seg mye vann/fuktighet bak den lefsa der, ikke bare sand... Det er klart at fuktighet er en risiko med tanke på rust, men som nevnt så er ikke en panser-bh en permanent gjenstand, den kan enkelt tas av/på, så det kan rengjøres, og eventuelt henges til tørk. Det skal sies at BH er ikke noe som kler en slik bil i stor grad, men jeg har lyst til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 tenker bare på alt dritten langs veiene nå... men hadde kledd en mørk bil... men det vil definnetivt lage merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 tenker bare på alt dritten langs veiene nå... men hadde kledd en mørk bil... men det vil definnetivt lage merker Mener ikke å være kvervulant nå, selvom det kan oppfattes slik. Men en bil i bruk vil oppleve merker et eller annet hvis, om det er i form av bruksslitasje, steinsprut, riper ++ Men for all del, jeg forstår poenget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 jaja for all del... ser bare for meg at det kan bli en ting så vil lage gnisse merker... vil ikkje ver negativ for va litt særegent å uten om det vanlige... til å med litt stygg tøft men hadde vert redd for merker på pansere va bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Her var det mange kommentarer Jeg tror nok at jeg må si meg enig med lasseln, at jeg ikke tror at dette blir noe problem. Men det er nok alikevel viktig å være obs på diverse "farer" ved å ha bh, feks fukt. Nå tror jeg ikke sand blir noe problem, da den er ganske stram. Tror heller ikke den vil lage noe spesielt med riper. Det at den kan taes av og på for rengjøring og forandring er nok en fordel. Jeg syns også som skeie sier, at bilen blir nesten litt stygg-tøff, og ikke minst, utenom det vanlige. Ser ikke noen andre e39´er med bh. I tillegg bryter den blåfargen og gjør den litt mer spennende. Jeg kan legge ut noen flere bilder jeg tok i går: Som sett her på bildet, er øverste del av nyrene dekket over, noe som resulterer i en sintere stil(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 Må innrømme at jeg ikke synes det gir sintere look, syns egentlig bare det ser rart ut. Men jeg får fundere litt til før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Heldigvis kan den taes av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 gunstigt sommers tid med tanke på bugs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå