mbruer Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Dytt en fille nedi med en skrutrekker eller noe .. Kan føre til overslag om det ligger olje der. Ikke at det som lå der nå er noe krise men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Bytta veivhusventilasjon i det siste? Du har en gåen toppdekselpakning, derfor lekker det olje inn. Kommer som oftest av gåen veivhusventilasjok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Takk for svar av begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Nyvasket bil blir fort skitten, men jeg fikk knipset noen bilder før den ble brun-svart (som den var før jeg vasket den). Da jeg vasket, så jeg at det var noe som manglet, ser du det? Tror noen har stolle den, for den kan jo ikke bare falle av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Sikkert fordi jeg sitter på iphonen, men ser ikke hva som mangler..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Sikkert fordi jeg sitter på iphonen, men ser ikke hva som mangler..? M-tech "spydet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 hallo kjører du med orginal fanger no eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 hallo kjører du med orginal fanger no eller Nei jeg er snømåker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Sende regning til komunen din du da Hehe, veldig pen e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Lett! hehe.. takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 mangler BH`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Hahaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 4, 2012 Share Skrevet Februar 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Leppen løsnet i tunnellen forleden dag, så jeg reiv den av Fått grei medfart på fartsdumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 huff, skal du hive den på igjen da eller? syns bilen din passa leppa Meget bra! venter forsåvidt på at leppa mi og skal dette av, skraper jo overalt med dritten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå