LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Etter at carbonleppen "falt av" for den tid tilbake siden, valgte jeg å droppe limen denne gangen og heller skru den fast. Jeg synes bilen ser sinnsyt tøffere ut med leppen! Knipset noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 nå ble det bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Oh yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er forsåvidt fin den leppa ja Men blir den ikke ubrukelig lav når man får på den? Syns jeg har lav nok bil jeg med vanlig m-sport front/understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Joda det er lavt, men det er ikke noe problem, er bare å ta det rolig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ble fint det der;) gikk fint å bilde fast leppa også? Man kan fint ha en høyde på 5-6 cm med leppa og komme seg greit rundt i byer, men lavere enn det så må man nok planlegge kjøreruter for å unngå flest mulig fartsdumper og skråninger! Men det er jo først da man har en ordentlig lav bil da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til Hehe.. Jeg har prøvd, men får det ikke til :\ Ringene som man skal skru ned, rekker ikke på seg... Tzunami: tror ikke det skulle vært noe problem å senket den noen ekstra cm. Men er litt smånervøs for fartsdumpene i området.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Bruk stålbørste på gjengene. Skvis den godt opp under ringene. Dynk med smørespray (under, mellom og over ringene) Så tar du på justeringsskjeen, hold den i sporet og bank forsiktig på den med hammer eller liten slegge På mitt sett skulle ringene vris mot venstre=nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Joda det er lavt, men det er ikke noe problem, er bare å ta det rolig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til JA det er bare og få senket den litt mere ned så får du kjøre om alvøen hver gang du skal til vestkanten. fot den blir hvel litt lav for den miterste hompen ved skolen eller hehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Joda det er lavt, men det er ikke noe problem, er bare å ta det rolig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til JA det er bare og få senket den litt mere ned så får du kjøre om alvøen hver gang du skal til vestkanten. fot den blir hvel litt lav for den miterste hompen ved skolen eller hehehehehe Hahaha Kjøre rundt alvøen for å komme til byn hadde vært stilig. Tror jeg sliter litt med den midterste ja. Den har blitt ganske spiss med årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Fikk pakke i posten i dag! Gleder meg vilt til å montere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Den såg veldig kjent ut! Tror me kjøpte samme! Ebay? Prikken over I'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Den såg veldig kjent ut! Tror me kjøpte samme! Ebay? Prikken over I'en! oooohyes! Hvordan monterte du den, med tanke på hvor praktisk du anvender den? Har du lagt rør til bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Nei altså, eg tok bare bilen på bukk, tok av motordekselet under og klikka grillen på plass likt som den originale! Gjort på 15 min, vist du har bukk Skjærte fint firkantet hull i innerskjermene i hjulbrønnen akkurat på luftkanalene på begge sider slik at det kommer luft inn på baksiden av bremsene. Har 50mm korrigert rør eg fra traktene rett inn i luftkanalene! Easy peasy! Innbiller meg at eg har hatt mindre bremsestøv på framfelgene! Liker vertfall å tru da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå