Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble fint det der;) gikk fint å bilde fast leppa også? Man kan fint ha en høyde på 5-6 cm med leppa og komme seg greit rundt i byer, men lavere enn det så må man nok planlegge kjøreruter for å unngå flest mulig fartsdumper og skråninger! Men det er jo først da man har en ordentlig lav bil da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til :)

:applause:

Hehe.. Jeg har prøvd, men får det ikke til :\ Ringene som man skal skru ned, rekker ikke på seg...

Tzunami: tror ikke det skulle vært noe problem å senket den noen ekstra cm. Men er litt smånervøs for fartsdumpene i området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk stålbørste på gjengene. Skvis den godt opp under ringene. Dynk med smørespray (under, mellom og over ringene)

Så tar du på justeringsskjeen, hold den i sporet og bank forsiktig på den med hammer eller liten slegge :D

På mitt sett skulle ringene vris mot venstre=nedover. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er lavt, men det er ikke noe problem, er bare å ta det rolig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til :)

JA det er bare og få senket den litt mere ned så får du kjøre om alvøen hver gang du skal til vestkanten. :D fot den blir hvel litt lav for den miterste hompen ved skolen eller hehehehehe :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er lavt, men det er ikke noe problem, er bare å ta det rolig. Jeg kunne faktisk tenkt meg å senke den noen cm til :)

JA det er bare og få senket den litt mere ned så får du kjøre om alvøen hver gang du skal til vestkanten. :D fot den blir hvel litt lav for den miterste hompen ved skolen eller hehehehehe :lol::D

Hahaha :lol: Kjøre rundt alvøen for å komme til byn hadde vært stilig. Tror jeg sliter litt med den midterste ja. Den har blitt ganske spiss med årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nei altså, eg tok bare bilen på bukk, tok av motordekselet under og klikka grillen på plass likt som den originale! Gjort på 15 min, vist du har bukk :P

Skjærte fint firkantet hull i innerskjermene i hjulbrønnen akkurat på luftkanalene på begge sider slik at det kommer luft inn på baksiden av bremsene.

Har 50mm korrigert rør eg fra traktene rett inn i luftkanalene! Easy peasy! ;)

Innbiller meg at eg har hatt mindre bremsestøv på framfelgene! :D Liker vertfall å tru da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...