Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 ahh! Ingenting er som fersk lakk! det å åpne dørene til lakkboksen og se bilen stå der skinnende ren blank og fin! husker det som det var i går selv! tror aldri jeg har smilt så mye før jeg! Du kunne jo lakket vinduslister og diffusor svart blank? det gjør endel med utseende det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 ja, og forresten.. GRATTIS!!!!!! :d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Veldig fint resultat!! Nydelig e39! Kan jeg spørre hva du betalte for dette? vurderer lakkering av min og. Men lurer på om mine polske venner må være litt behjelpelig! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Tusen takk for alle ord! Tzunami, det var helt orgasmisk å se den stå å skinne! Når det gjelder pris, Henryk, så gjorde jeg en god byttehandel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Et bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Fyy søren nå ble den deilig, misunner deg nylakka bil, irriterer meg over steinspruten på panseret hver gang jeg går ut av bilen min. Blå er nokk den fargen e39 kler best etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Det var myyyye steinsprut på panseret, så det var fantastisk å få vekk! E39 kler definitivt blå best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Fyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... så sjalu! Gratulerer med velfortjent hellakkering! Det er drømmen! Er jo ein helt clean start! Bilen ser strålende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Fyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... så sjalu! Gratulerer med velfortjent hellakkering! Det er drømmen! Er jo ein helt clean start! Bilen ser strålende ut! Hehe takk for det! Bilen både ser og føles som ny, så det er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Gz Ble jo strålende det! Men jeg savner litt smurfer og hello kitty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Gz Ble jo strålende det! Men jeg savner litt smurfer og hello kitty! Hahaha smurfer og hello kitty må du nok vente lenge med Det nermeste jeg kommer smurf er vel at bilen er blå Bor du fortsatt i Mathopen Robin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 skal kjøpe et kembo-klistremerke av hellokitty og fly over for å klistre det på bilen mens du tror du sover trygt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 skal kjøpe et kembo-klistremerke av hellokitty og fly over for å klistre det på bilen mens du tror du sover trygt jeg Haha da kjøper jeg en 30" negerdildo og sveiser den fast på taket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Da lager jeg cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Da lager jeg cabriolet Vi skal alltids klare å plassere den i fronten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå