LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Gode forslag! Og så må jeg skifte til depo-lykter og en japsepotte på hver side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 nei du må jo kjøre 520dd-stil med 4 enderør, og bygge om til 2.0L igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hahaha dakar 520dd. Må ikke mobbe men ja, hadde vært rått! Kanskje jeg skal få meg spinnerkapsler fra Biltema og m5-emblemer overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 *føler meg mobbet* til mitt forsvar har eg berre 2 rør no då! (bilder i ChristerM sin tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Jada, bare en liten ært tenkte jeg skulle nevne ///M-emblem på bakluka, men så kom jeg på at "faen, jeg har det jo selv! :O" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Du Tzunami har da M5 innstegslister? Ikke så stor i kjeften til andre nå, siden du er litt på dypt vann selv!! Mr. Clubsport! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 I know I know xD jeg følte meg hyklerisk når jeg satt på ///M på bakluka har m5 innstegslister, m-girkule, m-ratt osv, så er en god del m på bilen nå, uten at det er en ///M-bil Får trøste meg med at ingen ser ///M5-logoen når bilen står utstilt, dørene er jo lukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ikke minst BBS merker i hue og ræva på felgene dine! Er det BBS? (nå holder jeg kjeft, for jeg føler jeg muligens kan få igjen for det..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Haha er det ikke det vi har bimmers for? å mobbe hverandre? er heeelt ekte GS-replika bbs men nå har jeg ikke så mye mer å bruke penger på (joda finner alltid mer) så da blir det oppgradering av felger til neste år blir ikke noe fake wheels da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Haha rolig med spoilere nå RS! Jeg syns ikke at det er så gale å ha ///M-emblem på bakluke da du faktisk har ganske mye ///M-deler. Men hadde du hatt M5-emblem måtte jeg nok kommet over fjellet og tatt en alvorsprat med deg Men, hmmm.. Tzunami, hadde du blitt veldig sur visst jeg også hadde lakkert listene mine i samme stil, bare blå? Hehe.. Thinkin' about it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Bare å kjøre på det! selv om jeg har fått litt oppmerksomhet rundt listene mine, både positive og negative...kremt... rs.. kremt... så er jeg vel ikke oppfinner av å lakkere lister :Pkunne blitt tøft det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 De jeg har syntes jeg egentlig er tøff, men forandring fryder. Hva gjorde du da? Slipte du de ned, grunnet og så lakket? Biltema spraylakk? EDIT: Lurer på om jeg skal gjøre noe med lyktene også. Gul, blå eller svart. Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 sånn her gikk jeg frem: 1. demontere lister 2. pusse dem ned med 240, 600, 1200-papir 3. grunne 3-4 lag 4. våtslipe 5. lakke med farge 3-4 lag 6. våtslipe 7. polere opp Kjøpte lakk på billakkspesialisten, mye bedre enn biltema, og hardere i lakken, så den kan man våtslipe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 ok supert. Hva tycker du om farge på lyktene mine? Med tanke på at bilen er blå hadde det kanskje vært kult med gult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 eneste jeg ikke liker da er mtp at du har facelift-lamper så du må farge hele lampa, noe jeg synes blir for mye :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå