Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Anders :-) blir nok justerbart etterhvert, men i påsken blir det nye m-speil og tanklokk, så blir det kanskje understell i løpet av vinteren. Hvordan går det med salget av bilen?

Stig: hvilken farge er din? Ganske lik min vel? Har ikke funnet noen bilder av biler med ca samme farge og hvite felger, så føler jeg prøver noe nutt for min del :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Beklager at det ikke har kommet noe ordentlig bilder enda, men han som tok bildene forsvant på hyttetur idag og jeg har surra med dama (eller nå eksen) frem til idag, men håper å få ut de bildene på mandag, men kan sikkert få tatt noen bilder selv da :) Tenkte å montere speil imorgen og få vasket, clayet, polert og voksa straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M3-kopi speila på, hadde jo selvfølgelig 12-pins jeg, mens speila var 6-pins, så foreløpig har jeg ikke kobla til, men blir vel å klippe noe ledninger og lodde litt en dag. Har også vasket bilen ganske grundig og begynt med vårrengjøring. Vasket motorrommet, polert og vokset panser, tak og bakluke. Imorgen blir det polering og voksing av resten av bilen, samt oppfriskning av svart plast. Gleder meg til neste lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vårrengjøring gjort :) To runder med vasking igår, polering og voksing av bakluke, tak og panser + motorvask og felgvask. Idag ble det polering og voksing av resten av bilen, oppfriskning av svarte plastdetaljer, pussa rundt i motorrommet litt, vasket ruter, montert bmw-emblem på senterkoppene. Tror det var alt. Nei, dekkshine også. Gjenstår innvendig vask og skifte til sommermatter :) Også prøve å fikse elektronikken i speilene. Snart vårmønstring :D

Bilder kommer sikkert i løpet av dagen da Kny har knipset en del bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...