anders87 Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Pen bil dette her Og de nye sommerhjulene kommer til og kle bilen bra, uten tvil! Litt mer senk rundt om så blir denne konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Tenkte til E46en. De trenger en liten puss og jeg har lyst å prøve noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Takk for det Anders blir nok justerbart etterhvert, men i påsken blir det nye m-speil og tanklokk, så blir det kanskje understell i løpet av vinteren. Hvordan går det med salget av bilen? Stig: hvilken farge er din? Ganske lik min vel? Har ikke funnet noen bilder av biler med ca samme farge og hvite felger, så føler jeg prøver noe nutt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Den er Ferngrün. Litt mer gult i grønnfargen. Din har mer blått og er litt mørkere. Ja hvorfor ikke prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har du ikke fått på felgene enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Nei, hentet de torsdag og har vært borte hele helgen, men skal polere og vokse de ferdig imorgen også blir det enten montering imorgen eller onsdag/torsdag Skal skifte tanklokket samtidig. Gleder meg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Da var sommerfelgene på plass Skiftet tanklokket og la om imorges. Har foreløpig bare et mobilbilde, men får noen bilder av en kompis snart vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Hmm.. Synes det så litt rart ut med hvite felger på bilen! Får se når bedre bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Jeg synes det så veldig bra ut på ordentlig hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Tja... Få tatt noen skikkelige bilder så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Vanskelig å bedømme ut ifra det bilde.. Har personlig veldig sansen for grønn bimmer... og har absolutt ikke noe imot hvite felger, så det kan jo bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Kongekombinasjon! Ikke noe som kler mørke farger bedre enn hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Takk Beklager at det ikke har kommet noe ordentlig bilder enda, men han som tok bildene forsvant på hyttetur idag og jeg har surra med dama (eller nå eksen) frem til idag, men håper å få ut de bildene på mandag, men kan sikkert få tatt noen bilder selv da Tenkte å montere speil imorgen og få vasket, clayet, polert og voksa straks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Da var M3-kopi speila på, hadde jo selvfølgelig 12-pins jeg, mens speila var 6-pins, så foreløpig har jeg ikke kobla til, men blir vel å klippe noe ledninger og lodde litt en dag. Har også vasket bilen ganske grundig og begynt med vårrengjøring. Vasket motorrommet, polert og vokset panser, tak og bakluke. Imorgen blir det polering og voksing av resten av bilen, samt oppfriskning av svart plast. Gleder meg til neste lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Da var vårrengjøring gjort To runder med vasking igår, polering og voksing av bakluke, tak og panser + motorvask og felgvask. Idag ble det polering og voksing av resten av bilen, oppfriskning av svarte plastdetaljer, pussa rundt i motorrommet litt, vasket ruter, montert bmw-emblem på senterkoppene. Tror det var alt. Nei, dekkshine også. Gjenstår innvendig vask og skifte til sommermatter Også prøve å fikse elektronikken i speilene. Snart vårmønstring Bilder kommer sikkert i løpet av dagen da Kny har knipset en del bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå