Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Høres jo ikke dumt ut det :) Får komme med en tråd da. Ville vel anbefalt chip til den. Hadde selv 320d før med chip og den dro fra original 330d, når du i tillegg har firehjulstrekk og touring, så ville jeg vel ønsket litt mer pulver. Litt dumt det ikke er noen enkel og billig måte med mer effekt her, men får vel holde til bil på norske veier. Tipper du klarer å komme på litt lavere på langkjøring i Norge, men ligger sikkert rundt der på blandet kjøring. Jeg ligger på veldig nær 1 liter nå, ser ut som forbruket har gått ned litt etter skifte av luftfilter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kler faceliftfronten sier du Joachim? E46 må ha facelift fronten nesten uansett. Estetisk bør den være lavere, men som Fredrik sier den blir fort ubrukelig da. Får se hva som skjer :)

Husker bare splitterne tok nedi på tur ned Axel Huitfeldts vei en gang vi kjørte.. Kjørte samme vei igår, tok nedi så det sang og rev istykker et varmeskjold og skrubba dieselrør og mitt nylagte bremserør under bilen.. Jeg synes ikke det estetisk trengs noe senk på din bil Magnus :) Forran er det isåfall bare snakk om få 1-2 centimeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, 1-2 cm utgjør ufatterlig mye! og det tror jeg gjør så du får hakket mer gjennomført stil, bare klemme sammen den avstanden mellom dekk og skjerm bittelitt ;)

litt lettere med knallav bil når man har en bruksbil ved siden av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :) Helt enig at det trengs litt ned, fått ned 3 cm foran og 1 cm bak hadde ikke gjort noe det, men som Fredrik sier, så har den med denne høyden også gått nedi. I tillegg gidder jeg ikke gjøre det halvveis hvis jeg skal gjøre noe, blir isåfall coilovers og spørsmålet er om jeg skal bruke så mye penger på et par cm ;) Frister å få tatt motorsykkellappen først. Holde denne vedlike og få brukt den fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...