Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Det er en nydelig bil du har, Spruddel! :D

Har da sotte og lest igjennom hele tråden, å fådd mange nye ideer til min e46 Touring :)

Jeg har tenkt på hvite felger en stund, men var litt usikker på hvordan det ville se ut. Og fant ikke noen biler med den grønnfargen med hvite felger helt til jeg kom over din. Må si det så virkelig bra ut! :)

Min bil.

7yznrsuv3w8xlt23zkvg_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kimsor: Tusen takk for det :) Preface med M3-front du har? Hyggelig at du fant noe inspirasjon, selv om jeg håper den ikke blir helt lik, hehe :) Så fin ut din og. Og hvite felger passer jo stort sett på det meste av mørke farger, sølv bil med hvite felger blir feil tror jeg. Men det aller råeste må være knallrød med hvite felger, det er FETT!

Her ser du hvor sykt riktig det er:

23804275.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Ja er Preface med M3-front :)

Haha! du trenger ikke bekymre deg for at den skal bli helt lik! Men har ganske lyst å prøve hvite felger i sommer, noen forslag hivlken felger? :)

Har bare hatt min bil i tre uker nå, så skal få på sommerdekkene og vask/polering så få tatt noen ordentlig bilder å lagt ut. Enda snø å is her i nord :(

Er helt enig med deg der! Har sett en del bilder som er svart med hvite felger, er fint det men syns det blir for mange med svarte biler :P

Den røde der var jo bare helt sinsykt fin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kunne trengt litt hjelp med AUX-tilkobling i bilen nå.

IMAG1597.jpg

IMAG1598.jpg

IMAG1599.jpg

IMAG1600.jpg

IMAG1601.jpg

IMAG1602.jpg

Har da kjøpt en kabel som skal være adapter som skal funke til min bil. Er loddet inn motstander og kondensatorer i kabelen også, så ville tro den skulle være som den skal. Ut av denne kabelen kommer det 2 hun kontakter RCA, også har jeg en AUX-in kontakt med 2 han rca kontakter i andre enden. Også koblet til telefon med vanlig 3,5 mm mini-jack kabel. Men får ikke opp AUX når jeg trykker gjennom MODE uansett om telefon er koblet til eller ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få AUX opp å gå? Prøve uten motstander og kondensatorer kanskje? Men gidder ikke ødelegge den kabelen til 350 kroner for å prøve bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kunne trengt litt hjelp med AUX-tilkobling i bilen nå.

IMAG1597.jpg

IMAG1598.jpg

IMAG1599.jpg

IMAG1600.jpg

IMAG1601.jpg

IMAG1602.jpg

Har da kjøpt en kabel som skal være adapter som skal funke til min bil. Er loddet inn motstander og kondensatorer i kabelen også, så ville tro den skulle være som den skal. Ut av denne kabelen kommer det 2 hun kontakter RCA, også har jeg en AUX-in kontakt med 2 han rca kontakter i andre enden. Også koblet til telefon med vanlig 3,5 mm mini-jack kabel. Men får ikke opp AUX når jeg trykker gjennom MODE uansett om telefon er koblet til eller ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få AUX opp å gå? Prøve uten motstander og kondensatorer kanskje? Men gidder ikke ødelegge den kabelen til 350 kroner for å prøve bare :P

jeg trodde dette måtte programeres inn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre har bare koblet til også virker det. Jeg kan ringe BMW å høre om de vet noe. Noen andre som vet noe her? :)

jeg googlet dette litt i går kveld. og det ert som du sier, noen bare plugger i også virker det. flere som lager sin egen kabel uten kondensator på og. men det hadde litt med om radioenheten var fra et visst årstall også.. men det er bedre å få et svar fra noen som vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter bak ja, på venstre side. Jeg tror det er samme kontakt, men hvis ikke er det bare til å ta ut pinnene i kontakten og sette de på pinnene på radiomodulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har software som heter 1/4/12 eller noe der omkring, men må ha minimum software 8.1 sies det. BMW sa det måtte oppdateres software og legge inn at det er ettermontert AUX, men det sa jeg at er feil. Fast pris på programmering var 3250, så det kan de glemme :P Men noen som finner ut/vet når de forskjellige software-oppdateringene kom? Mulig min er litt for gammel da, siden min er produsert i januar 2003, så får eventuelt oppdatere softwaren hvis det må gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...