Rannem Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Bare å gratulere Magnus! Fin tur istad, synd det var så mye tåke. Nydelig lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Takk for det Øystein Ja, og 8 år gamle sommerdekk i dette regnværet er ikke så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hehe, er jo nettop det som burde være gøy Selv skjønner jeg svært godt at denne ikke vil bli brukt på samme måte som 320d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Mener du at den gamle ble brukt så ille da? Kjørte jo for det meste veldig pent, bortsett fra at nesten alle akselerasjoner skjedde med gasspedalen på (av/på) og en liten skrens i ny og ne på vinterstid skjedde vel. Men denne skal jeg kjøre pent med. Er blitt en gammel mann og er viktig å bruke tiden til hjelp Nå burde vel jeg egentlig vært ferdig med å vaske bil og tatt bilder, men akkurat idet jeg kom hjem med registrert bil, så sa det bare smell i hodet, så nå ligger jeg rett ut i senga med vondt i hodet og kroppen verker. Orker ikke engang å gå ut for å sette på de nye skiltene og skiltplatene Har også lagt ut utstyrslista på førstesiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nydelig bil. Gratulerer så mye! Eisenmann på denne`etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Mener du at den gamle ble brukt så ille da? Kjørte jo for det meste veldig pent, bortsett fra at nesten alle akselerasjoner skjedde med gasspedalen på (av/på) og en liten skrens i ny og ne på vinterstid skjedde vel. Men denne skal jeg kjøre pent med. Er blitt en gammel mann og er viktig å bruke tiden til hjelp Nå burde vel jeg egentlig vært ferdig med å vaske bil og tatt bilder, men akkurat idet jeg kom hjem med registrert bil, så sa det bare smell i hodet, så nå ligger jeg rett ut i senga med vondt i hodet og kroppen verker. Orker ikke engang å gå ut for å sette på de nye skiltene og skiltplatene Har også lagt ut utstyrslista på førstesiden Synes du kjørte 320d ganske spenstig ja Både på vinterstid og våler Men generelt sett er du jo en rolig og behersket sjåfør! Du er ikke gammel mann før du vil ha Mercedes med latomat og flate stoffseter.. Husker du ikke at jeg fortalte deg om 330 syndromet.... Ikke smitt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takk Kristian, får se da Er ikke noe som skjer med en gang akkurat. Øystein: BMW tåler og brukes Ok, så gammel er jeg ikke blitt enda da. Men 330-syndromet henger i idag også Forbanna feber og værking i kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Takk Kristian, får se da Er ikke noe som skjer med en gang akkurat.Øystein: BMW tåler og brukes Ok, så gammel er jeg ikke blitt enda da. Men 330-syndromet henger i idag også Forbanna feber og værking i kroppen! Ja, jeg synes ivertfall de skal brukes Alt blir bedre etter en tur i 330'en! Ellers har jeg en Peugot-mixture som kanskje kan kurere deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Endelig fått vasket bilen og tatt noen bilder da Ble litt raske bilder bare for å få tatt, også har jeg gitt dem en veldig enkel photoshoping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Nydelig! Motorrom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Oi, det har jeg glemt! Løper ut nå jeg Slik: Er ikke oljeflekk som ligger på dekselet altså Men skal få tatt en motorvask. Uff, var ikke noe å ta bilde av dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Misunner deg denne her Magnus Men den er vell fortjent! Du har jo vært uten BMW i 14 dager? Maks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Ble nesten 4 uker tror jeg Solgte den andre i påsken, så blir nesten 1 måned Uff, det var lenge. Men nå kan jeg senke skuldrene og slappe av med gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Nais Touring. Liker veldig godt Oxfordgrønn II. Mye finere enn den jeg har på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takk Er veldig godt fornøyd med fargen selv. Spennende og fin farge. Hvilken farge er det du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå