Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ja, da var AUX til slutt ferdig. Produksjonsfeil på adapteret jeg kjøpte, fikk en ny og samme feil. Så de visste rett og slett ikke hvordan den skulle være der den ble laget. Så måtte bytte om litt på to ledninger, så virket det :) Skal prøve å få tatt bilde idag.

Passerte faktisk 58500 igår også. 1000 km siden den ble satt på vinterlagring :o Brukes ikke så mye nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke bytta så mye deler på denne egentlig. Men har vel en liten følelse av at jeg sliter mindre på en del deler enn mange andre. Dumper/hull osv er jeg veldig (ekstremt) forsiktig med. Men skal jo inn på 60.000 km service når den tid kommer, så får man ta det som trengs da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

I følge gs senker skålene 15-25mm kommer visst litt ann på hvilken bil etc. men har du orginal m-tech2 så er den senket 25mm orginalt så med 15-25mm til så blir det bra;) har selv montert senkesett på min e46 er vell senket ca 50-55mm å ser bra ut med 19";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t51eo1bwlz8grnxr3f2q.jpg

hye2a2kw5wiax5h75lg3.jpg

Må jo vaske litt første dagen i ferien :) Uvant å vaske bilen og se at noe forsvant :P Hadde et par dyr på skiltet og en på panseret og en på frontruta. Kjørte til og fra Drammen. Tror faktisk den gikk over 200 km uten vask nå :shock: haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...