Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Uff da. Passerte 50.000 forrige onsdag (kommer bilde senere) og nå står den i garasjen med 50300 på tellern. Ellers ikke noe nytt

kjenner til problemet, sitter og ser på telleren på min bil nå, er på 149800 når jeg parkerte den sist! skummel følelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Litt merkelig overgang, både mtp forrige bilen og at du lurte på å kjøpe min ;-)

Jeg hørte ikke noe mer fra deg, så jeg antok at du ikke var videre interessert.

Har ihvertfall solgt min nå for 280k, og kjøpt meg en Audi :o

Får den på fredagen, og det er en quattro.. Har lett etter 4wd bmw i min prisklasse.. (250-350k) men har ikke funnet 1 ennå, så ble Audi gitt ^^

Ellers vil jeg si at fargen var jo veldig fin, spesielt etter at du fikk detailet litt. Kanskje vi kan prøve å detaile sammen engang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Hvordan merkelig overgang? Titta på en 330 Clubsport fra Tyskland også. Men egentlig liker jeg både sedan, coupe og touring på E46. Og jeg ville ha en 330 med lav km og mye utstyr, så dette var egentlig det beste valget da tror jeg. Stasjonsvogn blir litt sleeper også :D

Uff, kondolerer med Audi! Hva slags ble det da? A4 quattro? Motor? Selvfølgelig kan vi ta en detail-runde sammen en gang :)

Vasket og vokset bilen idag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har kun likt coupe'n til e46 jeg da.

det ble en 2007 modell 1.8TQ S-Line.. blir nok en fin bil, når alt er på plass. Men kommer såklart til å savne go'lyden fra 6ern og bakhjulstrekket.. men det er ikke egnet for vinterbruk.. spesielt ikke når man skal dele bil med samboern ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tusen takk :)

Tenker litt på gul lyktefilm.. Ellers er clubsport splittere i carbon bestilt. Og tenker på svarte nyrer. Dropper nok senking og slikt, får se hva som skjer etterhvert. Og om en del år (hvis jeg har bilen), så hadde det vært gøy med litt pustehjelp fra ESS og 350 hk :)

Skal forsåvidt levere den inn til lakkoverhaling imorgen.. Eller polering, voksing osv.. Satser på det blir noen bilder imorgen natt eller lørdag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...