knut_olestad Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Da drar jeg i gang igjen på oppfordring fra flere. Datoen er satt til 26 juni klokka 12.00. Plassen er den samme som i fjor, mer info følger når jeg får noen svar med diverse folk Edit: Da har jeg i løpet av dagen fått tillatelse av kommunen til å bruke plassen, samt at jeg har vært i kontakt med en lokal bedrift angående grillmat/drikke Det vil også om ikke lenge bli satt opp ei side på facebook Håper dere stiller i store tall, vi skal sette ny standard på oppmøte i år folkens http://www.facebook.com/event.php?invit ... 7851151422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Konge, jeg har fri! Tror nok at jeg kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Da håper vi på enda mere folk i år :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Skal muligens reise hjemover fra Ålesund den dagen, så da passer det i grunn bra å svippe innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Jæjæ, kanskje, kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Vil tro jeg stiller i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 skal prøve å stille i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Edit i første innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Kanskje kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 hvor langt er dette fra oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Vi kommer! Litt mer info om eksakt hvor det er setter jeg pris på. Cruiser jo trollstigen flere ganger hver sommer bare for opplevelsen, kan liksågodt ta turen når det faktisk foregår noe interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 jeg kommer igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Herlig!! Kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 jeg får vel få meg dette treffet i år da, siden jeg var i nerheten men ikke fikk med treffet i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Svarte! Reiser på sjøen 21 juni, så får ikke med meg dette denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå