Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvor i Trollstigen er dette da? Mulig jeg kan stille. Polerte bilen min tidligere denne helgen, men ble ikke beste resultatet. Noen diverse kødder som har kjørt inni bilen min :( Gikk ikke bort så mye med grundig polering {T_T}

Skrevet

Har bilde av nesten alle bilene, men sitter på Åndalsnes Camping med dårlig nett...

Trur også jeg bare fikk bilde av den på god avstand, det var den med di "STOOORE" speilene du tenker på?

Skrevet
Har bilde av nesten alle bilene, men sitter på Åndalsnes Camping med dårlig nett...

Trur også jeg bare fikk bilde av den på god avstand, det var den med di "STOOORE" speilene du tenker på?

Det vet ikke jeg. Så bare et mobil bilde med litt avstand. Blå e30 touring med gule lyktere. Såg bra ut!
Skrevet

Der var den ja.... Har kommet hjem nu, men trenger ikke å legge ut bilde, noen kom meg i forkjøpet :)

Var det noe som skjedde ellers i går kveld?

Jeg fikk nu besøk på campen, men så ikke så mye til de andre naboene, og har ikke hørt om noe blårøyk i sentrumen heller :)

Skrevet

http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article241988.ece

– Men vi må si at BMW-treffet ellers gikk knakende bra. Det var ingen problemer med hensyn til arrangementet, så vi må skryte av arrangørene, sier politibetjent Eirik Sandnes.

Ja jeg la til merkes denne karen når vi var på vei til Åndalsnes kom i rennfart og kjørte forbi meg og 2 kamerater i en hellsikens fart og siste i en sving.. Var tenkt å høre med han om ikke han var riktig klok når jeg så han på treffet men ser ut til politiet tok seg av det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...