Reset Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Synn jeg ikke kan komme! fremdekka mine er helt utslitt, har bestilt nye, å håpa dem kom til treffet, men har ikke kommet enda!
opeth84 Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hvor i Trollstigen er dette da? Mulig jeg kan stille. Polerte bilen min tidligere denne helgen, men ble ikke beste resultatet. Noen diverse kødder som har kjørt inni bilen min Gikk ikke bort så mye med grundig polering {T_T}
Østgaard Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Noen som har bilder fra treffet da? Tenker spesielt på en blå touring, såg veldig bra ut
Stoppie_Master Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har bilde av nesten alle bilene, men sitter på Åndalsnes Camping med dårlig nett... Trur også jeg bare fikk bilde av den på god avstand, det var den med di "STOOORE" speilene du tenker på?
Østgaard Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har bilde av nesten alle bilene, men sitter på Åndalsnes Camping med dårlig nett...Trur også jeg bare fikk bilde av den på god avstand, det var den med di "STOOORE" speilene du tenker på? Det vet ikke jeg. Så bare et mobil bilde med litt avstand. Blå e30 touring med gule lyktere. Såg bra ut!
Stoppie_Master Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Der var den ja.... Har kommet hjem nu, men trenger ikke å legge ut bilde, noen kom meg i forkjøpet Var det noe som skjedde ellers i går kveld? Jeg fikk nu besøk på campen, men så ikke så mye til de andre naboene, og har ikke hørt om noe blårøyk i sentrumen heller
kjekk82 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Bumpi bump. Noen som har bilder å komme med fra treffet?? Jeg tok ikke med meg kamera så har ingenting selv .
kjekk82 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article241988.ece – Men vi må si at BMW-treffet ellers gikk knakende bra. Det var ingen problemer med hensyn til arrangementet, så vi må skryte av arrangørene, sier politibetjent Eirik Sandnes. Ja jeg la til merkes denne karen når vi var på vei til Åndalsnes kom i rennfart og kjørte forbi meg og 2 kamerater i en hellsikens fart og siste i en sving.. Var tenkt å høre med han om ikke han var riktig klok når jeg så han på treffet men ser ut til politiet tok seg av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå