knut_olestad Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Smartingen som ble tatt av purken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Det såg litt vått ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Knut: Er det din bil med reg. UE 59870? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Hva var det med han som ble tatt av purken? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Hva var det med han som ble tatt av purken? Hvorfor? Kan lese om det på en link jeg la ut på side 10. Stod om det i lokalavisa.. Burning midt i sentrum midt på lyse dagen er lite inteligent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Uten lappen ja, bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Det er jo typisk at det er de mest opphora bilene som også skal burne... Sånn har det alltid vært. edit:skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Prøver vel å spinne seg opp til månen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Virka nu som at de tyske turistene likte skikkelig pådrag av nazistål bilene opp trollstigen da Ble nesten 80 mil den helga, og endte på 0.8 l på mila, med en tung fot opp trollstigen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Ja la merke til det jeg og att dei gamle tysker turistene likte når vi ga på litt etter hver sving Herlisch eller nokke sånn mumla dei inni seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg rakk ikke å komme med bilen på treffet Brukte over 5 timer på å valse bilen på lørdag. Mens bilen min var til valsing i Valldal "sentrum", så tok jeg og en annen turen til trollstigen. Da traff vi hele kolonen av BMW`er nesten i bunn, litt av et syn Vi kjørte en grå/blå E39 sedan. Fikk tatt noen bilder i det alle kom imot oss, skal legge dem ut. Vi snudde og følgte kolonen opp til toppen, tror vi låg bak han som burna. Han var en tur i Valldal og burna litt også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Knut: Er det din bil med reg. UE 59870? Dessverre var det ikke det, er en M5 faktisk Var utrolig pen, men hadde noen skavanker i fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Det er Arild G. her inne sin M5. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Bilen med de stoore speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå