Stoppie_Master Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg synes den her var meget fin. Edit: Enda et bilde jeg tok. Edit: Var vell dette som var treffets største hjul/felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 e24'n er jo helt sinnsykt vakker da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Noen bilder på hva vi møtte på veien ned. Vi måtte selvsagt snu og være med opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Mitt bidrag... Så var Rauma avisa der å snoka litt.... Så da vart det intervju.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Ser ut som at det var en del fine eldre BMW'er her ja Har sansen for 6-serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 noen bilder jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Når var avisa der, fikk ikke med meg at de var der under treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ser ut som at det var en del fine eldre BMW'er her ja Har sansen for 6-serien! Takk for det .. Kjedelig jeg var eneste der med E24, men men sånn er det bare, langt imellom registrerte 6`ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Når var avisa der, fikk ikke med meg at de var der under treffet? De var såvidt bortom ja, ei voksen dame med null peil på bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Når var avisa der, fikk ikke med meg at de var der under treffet? De var såvidt bortom ja, ei voksen dame med null peil på bil.. Hehehe,, ja var litt moro å prate med ho der. Og så sjokkert ho var når vi fortalte att bilene våres faktisk var originale der dei stod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Tror hun spurte nesten alle hun prata med om de råna og burna Fin innstilling, eller bare meget uvitende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Hehehe. Forresten har du sett noe av det innslaget til ho der? Har ikke lokalavisa for Åndalsnes her i Ålesund serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Har avisa her en eller annen plass ja. Du kan kjøpe den i pdf-format her: https://www.buyandread.com/buy.htm?pub= ... e=20100629 Bra overskrift forresten... https://static.buyandread.com/thumbnail ... -large.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ser ho har skrevet vi er fra Tennfjorden alle mann.. Når det var kun paret der som budde der. Litt feilinformasjon ute og går ja .. Men men, artigt skriv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ja minde begavet ho musa der... spørte oss ut som om vi va nokre rånera. Send PDF fila på mail til meg da Vegard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå