Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Hadde jo vært trivelig om dere tok dere en liten tur, så man fikk hilse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 En liten gjenforening hadde vært koselig ja gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 ":wuzp8m59] Hehehe... den var fin... Jepp... Trollstigen og Åndalsnes here we come... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Facebooklink lagt til i første innlegg, meld dere på og del Og jeg regner med at JonasD setter pris på gruppebildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Haha! Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Svarte! Reiser på sjøen 21 juni, så får ikke med meg dette denne gangen! Nå må du bestemme deg Larsegutt eller telle på kalenderen en gang til, for du har også sagt du ikke er hjemme på 02/classic treffet som er 18-20 Juni . Jaja,, jeg er iallefall klar som ett egg iår også, først 02/classic treffet i Ålesund så dette helga etter, blir en flott sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Dæven! Har sett feil på turnusen min jeg! Kommer visst hjem 21 juni! Så da er jeg hjemme allikavel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Åhhh, jeg vil også opp Trollstigen...fikk ikke anledning å være med i fjor...og i år har jeg ikke BMW BMW ØNSKES KJØPT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Ja der ser du Larsegutt, er godt noen passer på turnusene dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Åhhh, jeg vil også opp Trollstigen...fikk ikke anledning å være med i fjor...og i år har jeg ikke BMW BMW ØNSKES KJØPT Har ikke bmw å møte med jeg heller, men satser på at en grei sjel gir meg plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Åhhh, jeg vil også opp Trollstigen...fikk ikke anledning å være med i fjor...og i år har jeg ikke BMW BMW ØNSKES KJØPT Har ikke bmw å møte med jeg heller, men satser på at en grei sjel gir meg plass Jeg passerer Isfjorden på vei dit, så dersom jeg tar turen, kan du alltids få slenge deg med! Er hvertfall plana at jeg skal bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Jeg er nok på plass tidlig på dagen for å styre og stelle litt, men om ingen andre har plass opp stigen så kanskje jeg kommer og smisker litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 47 påmeldte på facebookgruppa, få på mer karer og babes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Inviterte alle på vennelista mi på FB som jeg veit kjører BMW.. Blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Synes dere skulle tatt denne turen helga før Er på sjøen jeg.. tror jeg var på sjøen i fjor også.. Vært morsomt å hilst på mange av dere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå