Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er mørkt eller lyst ute har ingen innvirkning på welcome lights.

Da kom alt av lys på :D Bryteren måtte stå i AUTO :) Kjører 95% av tiden park og grøft så jeg har aldri hatt den i auto tidligere, TAKK for svar :D

Skrevet

Du kan like gjerne sette den i A. :)

Ja, men det er to hakk til venstre i stedet for ett så da har det alltid blitt til at den ble satt i 0 :) MEN fra nå av blir det A :D

Skrevet

Du har aktivert den i Idrive??

Jepp. Eneste jeg kan gjøre idriven er og stille sek på dem. Samma har min kompis, helt likt i idriven. Men hans lyser.

Skrevet

noen som har erfaring med å fjerne vindusviskeren bake på E91?

fjerne heile greia.

Du må nok ta av plastdekselet på innsiden så sitter den i 3 muttere om jeg ikke husker feil. Pluss at du må ta av viskeren fra utsiden (en mutter).

Skrevet

Du må nok ta av plastdekselet på innsiden så sitter den i 3 muttere om jeg ikke husker feil. Pluss at du må ta av viskeren fra utsiden (en mutter).

jeg mister vell muligheten til å åpne bare ruta? siden det er en knapp på dinna ''hendelen''?

Skrevet

Noen som har erfaringer med senkesett ? Har sett litt på Supersport Black Evolution men hadde vært gull om noen kanskje har noen andre meninger eller annet å anbefale! :) Skal IKKE være for stivt og trenger heller ikke å kunne ha muligheten til å senke så mye at bilen blir ubrukelig. Er en E90 320d xdrive om det har noe å si :)

Skrevet

Noen som har erfaringer med senkesett ? Har sett litt på Supersport Black Evolution men hadde vært gull om noen kanskje har noen andre meninger eller annet å anbefale! :) Skal IKKE være for stivt og trenger heller ikke å kunne ha muligheten til å senke så mye at bilen blir ubrukelig. Er en E90 320d xdrive om det har noe å si :)

jeg har supersport på min e91 lci :) er ganske fornøyd med tanke på kor rimelig det er.

er ganske stivt fremme. skulle gjerne vært litt stivere bake for min del.  :)

Skrevet

jeg har supersport på min e91 lci :) er ganske fornøyd med tanke på kor rimelig det er.

er ganske stivt fremme. skulle gjerne vært litt stivere bake for min del.   :)

Har du bildet av hvordan det ser ut? Hvor mye har du senka nå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...