Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er mørkt eller lyst ute har ingen innvirkning på welcome lights.

Da kom alt av lys på :D Bryteren måtte stå i AUTO :) Kjører 95% av tiden park og grøft så jeg har aldri hatt den i auto tidligere, TAKK for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har erfaring med å fjerne vindusviskeren bake på E91?

fjerne heile greia.

Du må nok ta av plastdekselet på innsiden så sitter den i 3 muttere om jeg ikke husker feil. Pluss at du må ta av viskeren fra utsiden (en mutter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ta av plastdekselet på innsiden så sitter den i 3 muttere om jeg ikke husker feil. Pluss at du må ta av viskeren fra utsiden (en mutter).

jeg mister vell muligheten til å åpne bare ruta? siden det er en knapp på dinna ''hendelen''?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med senkesett ? Har sett litt på Supersport Black Evolution men hadde vært gull om noen kanskje har noen andre meninger eller annet å anbefale! :) Skal IKKE være for stivt og trenger heller ikke å kunne ha muligheten til å senke så mye at bilen blir ubrukelig. Er en E90 320d xdrive om det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med senkesett ? Har sett litt på Supersport Black Evolution men hadde vært gull om noen kanskje har noen andre meninger eller annet å anbefale! :) Skal IKKE være for stivt og trenger heller ikke å kunne ha muligheten til å senke så mye at bilen blir ubrukelig. Er en E90 320d xdrive om det har noe å si :)

jeg har supersport på min e91 lci :) er ganske fornøyd med tanke på kor rimelig det er.

er ganske stivt fremme. skulle gjerne vært litt stivere bake for min del.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har supersport på min e91 lci :) er ganske fornøyd med tanke på kor rimelig det er.

er ganske stivt fremme. skulle gjerne vært litt stivere bake for min del.   :)

Har du bildet av hvordan det ser ut? Hvor mye har du senka nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...