Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden

codex
 Share

Anbefalte innlegg

Har keyless go på min 09 e-91.. har lest her at nøkkel skal lade seg når den står i? ser jo ingen poler på nøkkelen som kan ta til seg lading. hvordan fungerer dette?

Trenger nødvendigvis ikke å være poler for at den skal lade, el tannbørste har heller ikke det..

Hadde det på min E46 også, batteriet varer livet ut på bilen i selve nøkkelen, og denne er ikke mulig å skifte, blir ladet hver gang du kjører. (lønner seg å bruke reservenøkkelen av og til så den får seg en lading iblant)

Har kjørt trheim-oslo med nøkkelen i og fremdeles står det at nøkkel har lite batteri?? er du heeelt sikker på at den lader ved å stikke den inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har keyless go på min 09 e-91.. har lest her at nøkkel skal lade seg når den står i? ser jo ingen poler på nøkkelen som kan ta til seg lading. hvordan fungerer dette?

Trenger nødvendigvis ikke å være poler for at den skal lade, el tannbørste har heller ikke det..

Hadde det på min E46 også, batteriet varer livet ut på bilen i selve nøkkelen, og denne er ikke mulig å skifte, blir ladet hver gang du kjører. (lønner seg å bruke reservenøkkelen av og til så den får seg en lading iblant)

Har kjørt trheim-oslo med nøkkelen i og fremdeles står det at nøkkel har lite batteri?? er du heeelt sikker på at den lader ved å stikke den inn?

Jeg har keyless go og den nye nøkkelen lader ikke lenger som før som på feks e46. Du må bytte batteri selv og den kjøpes feks på clas. Det står også i inst.boken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inst. bok? seriøst!! DEN leser jeg IKKE :P

Men ja stemmer alt du sier her. 25 spenn på clas ohlson. Har bytta de på begge nøkklene :)

Hehe ja egentlig ikke jeg heller. Men skjønnte ingenting når bilen begynte å klage på remote key battery. Så måtte kapitulere og bla litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]Noen som har vært borti dette symbolet før? Kom en dag etter jeg satt på led drl i grøftelysene med motstand. Alle lys funker og alt virker som det skal, må komme av led lysene vel?

Ja du må ha riktig motstandere på LED lysene ellers vil bilens elektronikk registrere en elektronikkfeil.

Kjøpr LED lys med motstandere og riktig type. (Se etter de som reklamerer at det ikke blir feilmelding i clusteret)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Meget pen, felgene kledde fargen på bilen veldig godt. Noe mer enn M-senk?

Den er senket 45 - 35 med bare fjærer :) Helt passelig

Du har ikke tilfeldigvis et bilde fra siden på flatt underlag? Og hvilket fabrikat er fjærene dine? Så ut som en høyde jeg kunne tenkt meg, ikke for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt registerkjede problemer?? Gjelder 318d og 320d frem til 03.2011. En risikerer total motorhavari så spre det her hvis dere har ulyder fra motor på tomgang som høres ut som om noe er løst bak i motoren. Stopp motor med en gang i såfall. Det er mer utbredt enn BMW vil innrømme og folk på nettet kaller hele N47 motoren tikkende bombe. Er pga designfeil på kamaksel og kamakseldrivhjul til kjeden. Gjelder alle 318 og 320d frem til mars 2011. Forsåvidt 1 serie, x1 og 520d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hatt problemer med dørlåsene sine? Forstår det slik at det er ett kjent problem at aktuatorene blir seige og brenner sikringer.

I mitt tilfelle skjedde følgende:

Når jeg låste opp bilen idag, låste alle dørene utenom passasjerdøra forran seg opp. Den måtte åpnes fra innsiden.

Når jeg låser bilen med nøkkelen, går alle låsene igjen. Hvis jeg prøver å låse med knappen inni bilen, låses alle dørene bortsett fra passasjerdøra. Jeg hører at aktuatoren jobber inni passasjerdøra når jeg prøver å låse opp, men ingenting skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...