Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Geir Anders

Det er hvertfall en i Larvik. Minns den er blå, kanskje sort, ung eier.

Vet ikke om du har registrert noen herfra.

Så er det en hvit som eies av en eldre kar. Litt usikker på om den tilhører her, men ser han hver sommer hvertfall. Har verken skiltnummer eller navn på noen av de.

Mulig att begge disse er på lista , tror ivertfall den hvite er registrert det er den eneste hvite som vi vet er i Norge eieren har forøvrig litt av en bilpark med hele 6 forsjellige BMW couper i forsjellig aldrer.

Den mørke er jeg litt usikker på

Ostnes

Har du den som går i Stordal nå?

Viss det er den sorte med full CSI pakke så ja. har noen bilder funnet på forumet tidligere av den.

33if85u90zfdqr9tqb83.jpg

316

Vet om en 850 Alpina B12... Litt usikker på hvem som eier den nå, grønn med gulldekor. Ganske sikker på at det er org Alpina! Har du den?

Ingen Grønn Alpina eller 850 med Alpina look i den fargen , men er en grønn med Alpina felger.

iftd908fergz3yysv0ea.jpg

Wendel

Har du en på lista di fra Brevik i Telemark? Han har før eid en 850csi, men har nå en 840.

Tror ikke det , meget interessant.

Tror det går en her i Bodø, burgunder farget.. Møtte den flere ganger i fjor sommer iallefall. Hvis den dukker opp igjen, så skal jeg prøve å notere reg nr på den.!

Ingen Burgunder i Bodø ( en i Vesterålen )

Men til alle takker for meget bra respons og vi kan ikke utelukke noen så ser dere noen eller vet detaljer så legg ut her eller send PM.

Regnummer, eier, eller bilder selv om reg nummer mangler så kan vi kansje kjenne dem igjen på bilder vi allerede har.

Vi har til nå 1100 bilder, salgsanonnser,buildsheet på Norske E31 og det dukker nye bilder nesten hver dag. men er ikke lett og finne de vel 30 siste bilene som skal være her.

Det er der dere kommer inn ;-) med spottere over hele Norge + jungeltelegraf

Hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.

Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner.

Skal se om jeg får tatt et bilde.

Har bare en svart i Bergen og det er denne, men er ikke slike felger jeg tror du beskriver.

i4s5yo6sr7cihiypwkw7.jpg

Men er det slike felger du tenker på? denne har stått til salgs på Finn en stund

vfyhu37vwjdk8xpp55jw.jpg

Ta bilder please , vet du hvem eieren er?

Hilsen

Terje

Nei, ingen av disse. De nederste felgene var nærmest, men ikke likt nei....

Vet ikke hvem eieren er, men skal se om jeg får tatt bilde ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en 850 Alpina B12... Litt usikker på hvem som eier den nå, grønn med gulldekor. Ganske sikker på at det er org Alpina! Har du den?
bmwtf1.jpg

ll1n9rikf8warlsz7qop.jpg

2kv82qoguzxknr0l5nw3.jpg

nwm7kbcclofi1a65m5s7.jpg

vpdc5catdww1qtgzclm8.jpg

Sånn.. Da har du den!

er ikke denne blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Burgunder i Bodø ( en i Vesterålen )

Hei Terje. Er vel to i Vesterålen, dersom ikke den andre er solgt ut av distriktet nylig. Den ene er min, og tror Raynik her på forumet har hatt den andre på vinterlagring i ny-garasjen sin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse bilder av en Alpina her, jeg viste att den var i Norge, men hadde ikke alle disse bildene så takk for det :-)

Men var på BMW treff i Stavanger i dag og gjett hvilken bil som kom joda ALPINAEN.

Her er bilde av Alpinaen + Min 850CSI

j60i0ylcq6j69eowcoai.jpg

Men treffet ble omtrent kuppet av 850er da det kom hele 5 stykker.

ep2yf1y4p7tvaj5mywks.jpg

Har du en grønn 850 i Kristiansund på listen din?

Vet det gikk en her i noen år, men så var den innvolvert i en kollisjon, men ble nok bygd opp igjen.. Skal prøve å ta bilde om jeg ser den :)

Nei INGEN grønn fra Kristiansund så den er absolutt interesant, bilder mottas med takk :D

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en grønn 850 i Kristiansund på listen din?

Vet det gikk en her i noen år, men så var den innvolvert i en kollisjon, men ble nok bygd opp igjen.. Skal prøve å ta bilde om jeg ser den :)

Nei INGEN grønn fra Kristiansund så den er absolutt interesant, bilder mottas med takk :D

Hilsen

Terje

Skal prøve å finne ut hvilken bil det er, rimelig sikker på at det var en 850, å den var grønn, eldre kar som kjører/kjørte den.. Tidligere fisker vistnok..

Skal se om jeg finner den igjen å eventuelt ta bilder til deg :)

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...