Deep Dish Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Tror det går en her i Bodø, burgunder farget.. Møtte den flere ganger i fjor sommer iallefall. Hvis den dukker opp igjen, så skal jeg prøve å notere reg nr på den.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Geir Anders Det er hvertfall en i Larvik. Minns den er blå, kanskje sort, ung eier.Vet ikke om du har registrert noen herfra. Så er det en hvit som eies av en eldre kar. Litt usikker på om den tilhører her, men ser han hver sommer hvertfall. Har verken skiltnummer eller navn på noen av de. Mulig att begge disse er på lista , tror ivertfall den hvite er registrert det er den eneste hvite som vi vet er i Norge eieren har forøvrig litt av en bilpark med hele 6 forsjellige BMW couper i forsjellig aldrer. Den mørke er jeg litt usikker på Ostnes Har du den som går i Stordal nå? Viss det er den sorte med full CSI pakke så ja. har noen bilder funnet på forumet tidligere av den. 316 Vet om en 850 Alpina B12... Litt usikker på hvem som eier den nå, grønn med gulldekor. Ganske sikker på at det er org Alpina! Har du den? Ingen Grønn Alpina eller 850 med Alpina look i den fargen , men er en grønn med Alpina felger. Wendel Har du en på lista di fra Brevik i Telemark? Han har før eid en 850csi, men har nå en 840. Tror ikke det , meget interessant. Tror det går en her i Bodø, burgunder farget.. Møtte den flere ganger i fjor sommer iallefall. Hvis den dukker opp igjen, så skal jeg prøve å notere reg nr på den.! Ingen Burgunder i Bodø ( en i Vesterålen ) Men til alle takker for meget bra respons og vi kan ikke utelukke noen så ser dere noen eller vet detaljer så legg ut her eller send PM. Regnummer, eier, eller bilder selv om reg nummer mangler så kan vi kansje kjenne dem igjen på bilder vi allerede har. Vi har til nå 1100 bilder, salgsanonnser,buildsheet på Norske E31 og det dukker nye bilder nesten hver dag. men er ikke lett og finne de vel 30 siste bilene som skal være her. Det er der dere kommer inn med spottere over hele Norge + jungeltelegraf Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har du en grønn 850 i Kristiansund på listen din? Vet det gikk en her i noen år, men så var den innvolvert i en kollisjon, men ble nok bygd opp igjen.. Skal prøve å ta bilde om jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. Har bare en svart i Bergen og det er denne, men er ikke slike felger jeg tror du beskriver. Men er det slike felger du tenker på? denne har stått til salgs på Finn en stund Ta bilder please , vet du hvem eieren er? Hilsen Terje Nei, ingen av disse. De nederste felgene var nærmest, men ikke likt nei.... Vet ikke hvem eieren er, men skal se om jeg får tatt bilde ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Det er ikke den bilen jeg mente, skal prøve å finne den. Vet jeg har bilder av den på datan... Gled deg, den er G-R-O-M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sånn.. Da har du den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sånn.. Da har du den! Satan, den var über nice... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja, det kan man godt si...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Vet om en 850 Alpina B12... Litt usikker på hvem som eier den nå, grønn med gulldekor. Ganske sikker på at det er org Alpina! Har du den? Sånn.. Da har du den! er ikke denne blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Ingen Burgunder i Bodø ( en i Vesterålen ) Hei Terje. Er vel to i Vesterålen, dersom ikke den andre er solgt ut av distriktet nylig. Den ene er min, og tror Raynik her på forumet har hatt den andre på vinterlagring i ny-garasjen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 sinnsykt rå den alpina utgaven der hoho blir helt svimmel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Masse bilder av en Alpina her, jeg viste att den var i Norge, men hadde ikke alle disse bildene så takk for det Men var på BMW treff i Stavanger i dag og gjett hvilken bil som kom joda ALPINAEN. Her er bilde av Alpinaen + Min 850CSI Men treffet ble omtrent kuppet av 850er da det kom hele 5 stykker. Har du en grønn 850 i Kristiansund på listen din? Vet det gikk en her i noen år, men så var den innvolvert i en kollisjon, men ble nok bygd opp igjen.. Skal prøve å ta bilde om jeg ser den Nei INGEN grønn fra Kristiansund så den er absolutt interesant, bilder mottas med takk Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Jo, den er blå sjøbuse. Husket feil. Terje, går denne i Stavanger nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Har du en grønn 850 i Kristiansund på listen din? Vet det gikk en her i noen år, men så var den innvolvert i en kollisjon, men ble nok bygd opp igjen.. Skal prøve å ta bilde om jeg ser den Nei INGEN grønn fra Kristiansund så den er absolutt interesant, bilder mottas med takk Hilsen Terje Skal prøve å finne ut hvilken bil det er, rimelig sikker på at det var en 850, å den var grønn, eldre kar som kjører/kjørte den.. Tidligere fisker vistnok.. Skal se om jeg finner den igjen å eventuelt ta bilder til deg Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Regner med du har en lilla 850ia med 20-tommer krom og masse Rieger fra Grimstad? Har lagt ut no 850-bilder før, men husker ikke om den kom med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå