Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Nå har det seg faktisk slik at kompressoren står i vognkortet, så den er faktisk godkjent med 440HK/630NM 8) Senkingen og dimensjonene på dekkene og felgene står også skrevet inn :D

Det er en del av grunnen til at jeg kjøpte denne, men en slik bil fortjener mer oppmerksomhet enn den har fått de siste årene, og det skal jeg sørge for å gi den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, dette er en av mine drømmebiler :D Planen er å få den 100% både teknisk og visuelt, og det før neste "sesong" :mrgreen:

Dette er forøvrig min første BMW (selv om jeg har kjørt mange før). Min far er også BMW entusiast, så da er vi 2 i familien, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne lage en tråd om bilen din Konsii, det er alt for lite E31 prosjekttråder her på forumet. ;)

Jeg vurderte bilen selv ganske lenge, og hadde den hatt 6-trinnskassen hadde jeg nok kjøpt den.

menmen, slipper å tenke på det nå da. Gratulerer med kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, dette er en av mine drømmebiler :D Planen er å få den 100% både teknisk og visuelt, og det før neste "sesong" :mrgreen:

Dette er forøvrig min første BMW (selv om jeg har kjørt mange før). Min far er også BMW entusiast, så da er vi 2 i familien, hehe.

Tett med 8ere i distriktet nå :-)

la ut bilder fra treffet i Polen her , må nok ta deg til til ett 8er treff til neste sommer 8)

viewtopic.php?f=6&t=121381&start=195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn da med å bruke mer penger på den enn du kjøpte den for... å få en sliten utgave av disse tilbake i tipp topp stand koster store pengebeløp.

Jeg har kostet på min mer enn jeg kjøpte den for, og er ennå langt fra ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn da med å bruke mer penger på den enn du kjøpte den for... å få en sliten utgave av disse tilbake i tipp topp stand koster store pengebeløp.

Oj fryktelig pessimistisk i dag da Egil :lol:

Spørs jo litt hva en bruker pengene på da , og hva en kan fixe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj fryktelig pessimistisk i dag da Egil :lol:

Spørs jo litt hva en bruker pengene på da , og hva en kan fixe selv.

hehe..... vel det er jo sant da... spesiellt når man får perfeksjonist syken... noe man fort får... da blir det fort dyrt.

eller hva??? han som bladde opp et 2 siffret tusen beløp for nye potter fordi de gamle hadde anntydning til rust, eller kjøpte nytt soltak istedet for å fikse de små rust boblene på det han hadde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Egil

Er helt enig i at det kan koste mye penger å få den i såkalt mint condition, men som Huldra66 sier, så kommer det an på hva man gjør, hvem som gjør det og over hvor lang tid arbeidet skal gå :D

Jeg begynner forsiktig, så får vi se hvor det ender. Disse bilene er uansett så sjeldne, unike og rå, at noen jo må ta på seg oppgaven med å få dem "up and running" igjen i den tilstanden de fortjener å være i :mrgreen: Jeg kunne garantert ha funnet en bil til samme pris som var i bedre tilstand, men da hadde jeg ikke fått med godkjent kompressor bl.a., og det var den tingen som overbeviste meg (og kona!!) til å kjøpe akkurat denne bilen. Lyden og feelingen er bare helt rå, så smilet mitt (og kona, igjen!!) når den blir kjørt veier opp for temmelig mye 8) Rustfritt eksosanlegg er supert, bare så det er sagt, hehe. Kjørte full gass i en tunnel i går, og lyden er godkjent fra min side. Kanskje ikke på høyde med Ferrari 360 spideren jeg hadde 1 hel dag i sist mnd, men godt nok :twisted:

Det er uansett en dyr bil (dvs driftsmessig), så jeg er forberedt å bruke både tid og penger på å få den slik jeg vil den skal være. Har lett etter bil siden forrige hobbybil ble solgt i 2008, og når jeg nå fant den, så ordner ting seg til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ryker på rustfri eksos på min og snart, CSi kitt ligger å venter i Sverige, å så snart disse Alpina karbonpansrene er klare i USA så bestiller jeg et.

Så tenker jeg jo på hellakkering, samt at hele interiøret skal shines, blir nok endel utbytting av skinn og noe blir tofarget (ikke setene), samt at endel interiørdetaljer skal moderniseres.

Taktrekk og hattehylle skal trekkes om i svart, og en lys sotefilm på vinduene.

Ønsker meg også sportsstoler, dog har tanken som seter fra E93 M3 Cab slått meg, men da må de trekkes om først i bøffel skinn.

Ikke helt gratis det heller.

Etter 5 år og drøyt 200.000kr i påkost så er jeg ennå langt fra ferdig, håpet mitt er vel å komme på under 600.000kr totalt, men det kan holde hardt.... dukker jo hele tiden opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...