Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Vet det skal gå en rimelig OK en her i Kristiansund, å vet egnetlig hvem harn er, men kommet f*** ikke på hva han heter!!! Voksen mann som har den, og har vel hatt den i ganske lang tid.. Sjelden å se ute å kjøre egentlig... Skal prøve å søke litt å prøve å finne ut navn / reg.nr om det er av intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Vet det skal gå en rimelig OK en her i Kristiansund, å vet egnetlig hvem harn er, men kommet f*** ikke på hva han heter!!! Voksen mann som har den, og har vel hatt den i ganske lang tid.. Sjelden å se ute å kjøre egentlig... Skal prøve å søke litt å prøve å finne ut navn / reg.nr om det er av intr.. Kan ikke se utfra adresselista att vi har noen fra Kristiansund , så det er meget interessant Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Vet om en kameleon farget i vindafjord. Har du den på lista? tror det er en 840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 går en mørkeblå på stord, men har bare prøveskilt på av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Vet om en kameleon farget i vindafjord. Har du den på lista? tror det er en 840 går en mørkeblå på stord, men har bare prøveskilt på av og til. Begge disse er av interesse tror ikke noen av disse er registrerte på lista, Eierene er sikkert interessert i og være en del av E31 miljøet. Se om dere kan få kontakt med dem Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Står en svart 850 csi på prøveskilt på danmarksplass, rett oppi gaten ved autoteam. Med noen Tsw-felger. Er den på listen? Vis ikke kan jeg kanskje legge igjen lapp el. noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Står en svart 850 csi på prøveskilt på danmarksplass, rett oppi gaten ved autoteam. Med noen Tsw-felger. Er den på listen? Vis ikke kan jeg kanskje legge igjen lapp el. noe Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. Er dette samme bil? vi har ikke kontakt med eieren av denne så viss noen kjenner til den er det interessant Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Det er nok samme bilen ja skal se om jeg kan få lagt igjen en beskjed jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 har stått en e31 på sulland auto i hamar før.. på baksiden ved verkstedet.. er en som obber der som eier den.. usikker hvor den befinner seg nå men mulig han har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Så 2 stk E31 i Molde idag, den ene UR reg. og den andre husker jeg ikke. Har et dårlig bilde av den UR registrerte om ønskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roten Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Går en blå en her på Askøy men er litt usikker på om det er en 840 eller 850 Kjenner lillebroren til han som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Et meget dårlig bilde tatt innefra en bil i fart, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggypants Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Har sett en E31 kjørendes rundt her i Søgne (ved Kristiansand) et par ganger. Skal se om jeg får et blinkskudd av den neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Et meget dårlig bilde tatt innefra en bil i fart, men men. Glimrende den er ny skal kontakte eieren. Har sett en E31 kjørendes rundt her i Søgne (ved Kristiansand) et par ganger. Skal se om jeg får et blinkskudd av den neste gang Flott gjør det uansett glad for mere bilder av Norske E31 Går en blå en her på Askøy men er litt usikker på om det er en 840 eller 850 Kjenner lillebroren til han som eier den Den er interessant den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Hei Med hjelp av diverse PM og innlegg er vi nå oppe i vel 90 potensielle biler. 84 av disse er 100% identifisert med chassisnummer og Regnummer på de som er registrert. 73 av disse har vi bilder bilder av og av flere veldig mye bilder Takker for all hjelp så langt og håper dere fortsetter Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå