hylle Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Så en lilla alpina i stavanger idag, med gullfarget felger. men den kjenner dere garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Vi har en hvit i Larvik, mulig den dere hadde fra før, eier er entusiast ja Så er det en sjøgrønn 840 på Nøtterøy, en rød 840 på Husvik i Tønsberg. Samt en velkjent en i klubben, Tim Røsand sin 850CSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Sånn.. Da har du den! Hvis du kjenner eieren av denne så kan du fortelle han at om han kommer ut i gården en morgen og bilen er vekk så er den nok å finne igjen på parkeringsplassen min Det må være en av de absolutt drøyeste E31 jeg NOENGANG har sett :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Den Alpinaen er her i distriktet nå. Jeg så en rød (rød-rød) E31 i Sveio i dag, fikk dessverre ikke med meg hele registreringsnummeret, men er ganske sikker på det begynte på SD 15-et eller annet. Så kan du ihvertfall se om du har en som matcher eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Da er jeg tilbake fra Thailand etter 4 uker, det gikk fort Hentet 850'en fra lagring samme dag som jeg kom hjem , eneste jeg savnet mens jag var i Thailand Skal svare på innlegg nå , men kan fortelle att det nå er 90 identifiserte biler og ett par interessante spor. 86 av disse er identifisert på chassisnummer. kansje bare 20 biler igjen Mye med god hjelp her inne så det er bare og takke. Så denne i dag på Karmøy. Regner egentlig med du har den fra før, men sånn i tilfelle: Denne er kjent ja, kjøpte den faktisk nesten selv for flere år siden og hadde Finn annonsen på veggen på kontoret i flere år etter att den var solgt , kontaktet og nåværende eier men han ville ikke selge så måtte til Tyskland for og finne en Svart CSI. Har hørt noen vage rykter om en 850 som holder til i Hammerfest området, men den har du kanskje? Denne er ukjent tror jeg kan du skaffe mere opplysninger på denne så er det interessant. Så en lilla alpina i stavanger idag, med gullfarget felger.Den er godt kjent ja Vi har en hvit i Larvik, mulig den dere hadde fra før, eier er entusiast ja Så er det en sjøgrønn 840 på Nøtterøy, en rød 840 på Husvik i Tønsberg. Samt en velkjent en i klubben, Tim Røsand sin 850CSi men den kjenner dere garantert. Hvit i Larvik er kjent ( den eneste hvite i Norge ) Tim sin er kjent ( laveste chassisnummer på CSI i Norge ) De to 840 er jeg usikker på, kan du skaffe noe mere på dem???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Den Alpinaen er her i distriktet nå.Jeg så en rød (rød-rød) E31 i Sveio i dag, fikk dessverre ikke med meg hele registreringsnummeret, men er ganske sikker på det begynte på SD 15-et eller annet. Så kan du ihvertfall se om du har en som matcher eller ikke. Ukjent , hva mener du med rød-rød , tofarget rød? Ingen med SD 15 heller så ser du den igjen så bruk mobilkameret HilsenTerje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Med rød-rød mener jeg skikkelig rød, ikke mørke rød eller lignende. Jeg har alltid kamera med meg, men når den passerer deg i 80-sone er det begrenset hvor rask man kan være. Skal selvfølgelig gjøre et tappert forsøk om jeg ser den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Med rød-rød mener jeg skikkelig rød, ikke mørke rød eller lignende. Jeg har alltid kamera med meg, men når den passerer deg i 80-sone er det begrenset hvor rask man kan være. Skal selvfølgelig gjøre et tappert forsøk om jeg ser den igjen. Akkuratt ja bare og hive seg på hjul haha Men er to andre røde ( kjent på e31 i Norge ) det er HELLROT (314) , 6 i Norge og Brilliat Rot (308) 6 av disse også som er kjent, men ingen matcher SD eller 15 i regnummer så denne er interessant Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdin Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Har sett en blå 850 i Harstad (troms) tror den skal gå hær enda. skal knipse bilde neste gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Lemans? Blå DH regga på "gamle typen" firkant bokstaver på skiltet. 4potter bak, rakk ikke å se mer- observert på Sotra/Bergens område. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Har sett en blå 850 i Harstad (troms) tror den skal gå hær enda. skal knipse bilde neste gang jeg ser den Knips ivei bilder er kjekt Lemans? Blå DH regga på "gamle typen" firkant bokstaver på skiltet. 4potter bak, rakk ikke å se mer- observert på Sotra/Bergens område. Tror jeg har den ja , stemmer med farge,DH reg og skiltype men har bare ett bilde av den bilen så tar gjerne imot flere Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Det står en 850 i Kåfjord i Troms. Den er mørkeblå eller svart. Eier heter Mikal something.... Pedersen/hansen/pettersen eller noe. Den er forøvrig til salgs ifølge noen i familien. Kan finne det ut nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 Det står en 850 i Kåfjord i Troms.Den er mørkeblå eller svart. Eier heter Mikal something.... Pedersen/hansen/pettersen eller noe. Den er forøvrig til salgs ifølge noen i familien. Kan finne det ut nærmere. Denne tror jeg er ukjent , kan du finne ut mere om eier? med mindre denne er den samme ?? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23696975 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Det står en 850 i Kåfjord i Troms.Den er mørkeblå eller svart. Eier heter Mikal something.... Pedersen/hansen/pettersen eller noe. Den er forøvrig til salgs ifølge noen i familien. Kan finne det ut nærmere. Denne tror jeg er ukjent , kan du finne ut mere om eier? med mindre denne er den samme ?? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23696975 Jeg har blitt litt feilinformert om denne. Det er antaglivis en engelsk bil. Rattet var på feil side. Mørkelilla av farge. Den i Leknes som du linker til har jeg ikke sett her oppe. Men strøken bil ser det ut som. Så veit jeg om en 850 på Nordkjosbotn i Troms. Blå av farge. Husker den fra helt siden jeg var liten (12år gammel) siden det var 4 eksosutløp på den Har ikke sett den på en stund da eier blei drept i Stockholm eller noe for noen år siden. Avdødes navn er Tommy Moen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Heisann kjørte på E18 telemark for 30 min siden å fikk øye på denne vet ikke om du har denne, men slenger hvertfall med et dårlig bilde og registeringsnummret og håper det kan være til hjelp registeringsnummer er: LH88622 en grønn 840CI 1993 modell i følge mekonomen, men var rimelig sikker på at det stod 850 bak legg merke til G500 amg som kjører foran. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå