Gå til innhold

Morgan`s 328M3ci , Nå tilsalgs .....

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er tilsalgs .... jeg har bestemt meg selv om jeg IKKE har lyst...

Pris 289K inkl reg.

Ring meg på 97663760 ( ikke delebestillinger o.l )

Eller PM

Om noen er interesert ?

Påkost bare i deler og stasj over 100k + arbeid , skal du sette bort en bil å få dette gjort som jeg har gjort så ryker for 100 k der også.

Sikkert ikke alle som skjønner seg på prisen ,men .... kjøp en E-46 coupe og gjør det samme som jeg har gjort så vil du se hvor lønnsomt det er å kjøpe ferdig istedefor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grise deili bil, utenom panseret synes jeg. Men smag å behag bla bla bla....

Jeg hadde valgt enten helt hvitt panser, eller carbon hele veien. Fra panser, carbon folie på tak og carbon bakluke.

Denne bilen fortjener litt pustehjelp fra ESS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes panseret gjør denne bilen drit tøff og spesiell! Kult med noe som ingen andre har! Synes det hadde blitt for "orginalt" hvis panseret hadde vært hvitt eller i carbon, hver sin smak selvfølgelig :)

Hadde jeg hatt penger til det, skulle jeg jaggu kjøpt denna doningen, er så gjennomført som det kan få blitt! Nydelig Morgan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget meget nydelig bygg! Missunner deg denne: ) Pansere er tøft det, syntes jeg. Men , denne bilen er faktisk for fin ellers til at det passer inn! Så blir litt rart.. Hadde passet bedre på en japsetuner eller no sånt.

Selv hadde jeg , som nevnt over her, gått for carbon panser, tak og baklokk : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offff,den motivlakkeringen ble rett og slett "fjortis"...Men det er bare min mening:) Hadde vert grom hadde du hatt den helt hvit. Mulighet for å få lakke opp igjen panseret FØR kjøp?

Hvorfor alt i hvit, det er det jo mange der ute som har :wink: her får du jo noe som du er helt alene om , men er ikke noe problem å lakke over såklart . men vil ikke jeg gjøre 8).

Jeg har satt min "signatur" på bilen nå så hva nesteman vil gjøre men den er det nestemann som må ta .

men all respekt for meninger , vi har vær våres smak å meninger alle sammen å bra er jo det , da blir det mye forskjellig der ute .

Psst!! Panseret er vel det folk ser mest på på bilen og tar bilder av , så noe kult må det vel være med det ...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...