Morgan GS Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Ble sinnsykt rått det her Morgan, gratulerer : ) Får vel sett den på våler i mai? ja du kommer du også vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Jepp, jeg kommer. Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Hakeslep fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Takk takk Hatt med meg Egil A Håskjold i kveld å tatt litt div bilder bla Interiørbilder etc . Ble gromt kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Egil er mannen mr Canon D7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Fucking awesome assa. God smak har du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Bilen er tilsalgs .... jeg har bestemt meg selv om jeg IKKE har lyst... Pris 289K inkl reg. Ring meg på 97663760 ( ikke delebestillinger o.l ) Eller PM Om noen er interesert ? Påkost bare i deler og stasj over 100k + arbeid , skal du sette bort en bil å få dette gjort som jeg har gjort så ryker for 100 k der også. Sikkert ikke alle som skjønner seg på prisen ,men .... kjøp en E-46 coupe og gjør det samme som jeg har gjort så vil du se hvor lønnsomt det er å kjøpe ferdig istedefor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Offff,den motivlakkeringen ble rett og slett "fjortis"...Men det er bare min mening:) Hadde vert grom hadde du hatt den helt hvit. Mulighet for å få lakke opp igjen panseret FØR kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Grise deili bil, utenom panseret synes jeg. Men smag å behag bla bla bla.... Jeg hadde valgt enten helt hvitt panser, eller carbon hele veien. Fra panser, carbon folie på tak og carbon bakluke. Denne bilen fortjener litt pustehjelp fra ESS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 jeg synes panseret gjør denne bilen drit tøff og spesiell! Kult med noe som ingen andre har! Synes det hadde blitt for "orginalt" hvis panseret hadde vært hvitt eller i carbon, hver sin smak selvfølgelig Hadde jeg hatt penger til det, skulle jeg jaggu kjøpt denna doningen, er så gjennomført som det kan få blitt! Nydelig Morgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 RÅ bil, virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Ja Maggie. Nå kan du angre deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Meget meget nydelig bygg! Missunner deg denne: ) Pansere er tøft det, syntes jeg. Men , denne bilen er faktisk for fin ellers til at det passer inn! Så blir litt rart.. Hadde passet bedre på en japsetuner eller no sånt. Selv hadde jeg , som nevnt over her, gått for carbon panser, tak og baklokk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 det er carbon panser og bagasjelokk på den. men noen har vett på å lakke delene sine så bilen ikke ser halv ferdig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Offff,den motivlakkeringen ble rett og slett "fjortis"...Men det er bare min mening:) Hadde vert grom hadde du hatt den helt hvit. Mulighet for å få lakke opp igjen panseret FØR kjøp? Hvorfor alt i hvit, det er det jo mange der ute som har her får du jo noe som du er helt alene om , men er ikke noe problem å lakke over såklart . men vil ikke jeg gjøre . Jeg har satt min "signatur" på bilen nå så hva nesteman vil gjøre men den er det nestemann som må ta . men all respekt for meninger , vi har vær våres smak å meninger alle sammen å bra er jo det , da blir det mye forskjellig der ute . Psst!! Panseret er vel det folk ser mest på på bilen og tar bilder av , så noe kult må det vel være med det ...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå