Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ikke lett å overbevise deg om dette. De reklamerer med Max 5 timer kjøring vêr dag, så skal ikke stå på tiden. Men for all del, blir nokk litt harde pedaler. :lol:

Min blir helfoliert før stickerene kommer på :D

meg som er bil nr 36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell da! Farge, utstyr, etc...

her er litt info fra annonsen via google translate men man skjønner jo hva det går i :P

eneste som ikke er nevnt er individual interiør :) grei z4 dette :) blir bestilt i morgen håper jeg:)

- Media: - CD-veksler, stereo høyttalersystem Professional, Professional Navigasjon, Radio / CD, telefon med Bluetooth. - Komfort: - 12V strømuttak, ATA / utetemperatur skjerm, bi-xenon lys, kjørecomputer, farget glass, turteller med energi kontroll, elec. Speil, automatisk avblendbart innvendig speil, komfort lukking / åpning av vinduet, midtarmlene, Tåkelys foran (NSW), lyktespylere (SRA), service intervall display med visning av gjenværende distanse, setehøyde / hjul justering, sentrallås med fjernkontroll. - Assistansesystemer: - PDC (Park Distance Control). - Utvendig: - Lettmetallfelger, speil pakke, dekk Defekt Indicator. - Interiør: - antrasitt taktrekk, leselys, multifunksjonsratt. - Bagasje / lasting hjelpemidler: - lasterommet dekke. - Sikkerhet: - Alarm, kollisjonspute, Dynamic Drive, Dynamic Stability Control (DSC), driver sidekollisjonsputer. - Utslipp / Miljø: - katalysator. - Garanti: - Brukte kjøretøy garanti. - Andre: - hvit indikator linser, sjekkhefte. - 0249 multifunksjon for 0302 Alarm 0313 speilpakke 0350 lettmetallfelger: kompositt hjul star-snakket 108 med ulik dekkdimensjon 04AA headliner antrasitt 04mm Individual Interiør, lær-dekket 0428 varseltrekant og førstehjelpsutstyr 0431 automatisk avblendbart innvendig speil 0441 Røykerynker pakke 0494 seter for fører og passasjer foran 0502 lyktespylere 0508 Park Distance Control (PDC ) 0522 Xenon hovedlys for lav og fjernlys 0534 Klimaanlegg Cruise control 0540 06UE tyveri navigasjon DVD 0609 Navigasjonssystem Professional 0633 Professional navigasjonssystem med integrert Bluetooth mobiltelefon forberedelse 0672 CD-veksler for 6 CD-er 0677 HiFi System Professional 0711 M sportsseter for fører og passasjer kjøretøy dynamikk 0224 Kontroll 0255 Sportsratt i skinn 0345 Chrome Line Interiør antrasitt 0520 Fog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Blir godt å hente Zen utigjen snart tenker jeg. Den begynner sikkert snart å bli klar for å strekke på beina! :lol:

I år må vi vel greie å samle ZCoupene. Nå er det jo 3 stk i Bergen! Det skal da ikke være en umulighet.

Vi burde vel egentlig også prøve å samle alle Zene vi greier å ha en cruserunde. I Bergen/Stavanger traktene! Det hadde vært utroli morro! Er jo en del på bimmers, og de fleste leser vel jevnlig på tråden din. Så skriver det derfor her :mrgreen: Hehe. Da tenker jeg alt av Z1, Z3, Z4 og Z8. Hva tenker du Stig? Noe å prøve på?

kgcxrxw2hoqujl85c1li.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja burde jo la seg gjøre det. Jeg skal uansett på E30meet i juni. Men det er vel da dette rallyet deres går av stabelen?

Skal sansynligvis oppover til Bergen i påsken. Kunne kanskje samlet noe da en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...