StigJ Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Da satser vi på å få til noe i løpet av neste år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/topic ... ed-by-tcs/ Nydeligt glis som står i bakgrunnen på noen av de første bildene her Fy feite så bra den 360en blei og !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 http://www.detailersclub.no/forum/topic/8940-ferrari-360-spider-detailed-by-tcs/Nydeligt glis som står i bakgrunnen på noen av de første bildene her Fy feite så bra den 360en blei og !! Tenker du på den sorte Touran'en Å takker, jeg er meget godt fornøyd med jobben jeg gjorde på Ferrarien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Var en del rødt der noen av dagene ja. Men den ene dagen så følte Z4en ble litt blass i forhold... så jeg parkerte den på gjesteparkeringen på andre siden av huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Må vel si at dette har vert en av de mere trivelige dagene hos Tommy's CAR SPA i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Ja åsså så fin vær det var den dagen Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hei, de skvettlappene dine... Hvor har du skaffet deg de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hei, de skvettlappene dine... Hvor har du skaffet deg de ? Det er nok originale BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Originale ja. Kjøpte de hos Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Skjer her om dagen da Stig? Har du funnet noen nye mods å montere til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Dårlig med det. Bilen er pakket bort og blir ikke å se før i mars/april. Og eneste den så langt får nytt er bremseklosser og skiver. Muligens toning av vinduene, men får se. E91en skal få coilovers og dekk så blir å bruke litt penger på den også. Men aller helst skulle jeg vel solgt begge og kjøpt meg en Z4M Coupe. Står en grom hvit en på mobile.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Dårlig med det. Bilen er pakket bort og blir ikke å se før i mars/april. Og eneste den så langt får nytt er bremseklosser og skiver. Muligens toning av vinduene, men får se. E91en skal få coilovers og dekk så blir å bruke litt penger på den også.Men aller helst skulle jeg vel solgt begge og kjøpt meg en Z4M Coupe. Står en grom hvit en på mobile.... Aha, så du har byttet ut E46en og kjøpt en E91. Nice Z4M Coupe i hvit ja, ikke dumt. Må vel innrømme å ha finregnet litt på den jeg også. Z4Mene blir jo litt billigere å ta inn fra Søndag av også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Da har Den lille røde sett dagslys for første gang i 2012. Og nypolerte sommertøfler er satt på. Er vi klare for VÅR??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Må si designet vokser på meg enda... Nå synes jeg den er FET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Da har Den lille røde sett dagslys for første gang i 2012. Og nypolerte sommertøfler er satt på.Er vi klare for VÅR??? Grommt bilde!! Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå