sv90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hehe, ikke lett å overbevise deg om dette. De reklamerer med Max 5 timer kjøring vêr dag, så skal ikke stå på tiden. Men for all del, blir nokk litt harde pedaler. Min blir helfoliert før stickerene kommer på meg som er bil nr 36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hvilken Z4 Coupe skal du ratte? Er det den grå som stod til salgs hos MB Auto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 nei får en opp fra tyskland! var så lite og velge blant av couper her til lands Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 jada så noen glimter av gamle m3'en min i filmen din fra bmw ccn kjøringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Fortell da! Farge, utstyr, etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Fortell da! Farge, utstyr, etc... her er litt info fra annonsen via google translate men man skjønner jo hva det går i eneste som ikke er nevnt er individual interiør grei z4 dette blir bestilt i morgen håper jeg:) - Media: - CD-veksler, stereo høyttalersystem Professional, Professional Navigasjon, Radio / CD, telefon med Bluetooth. - Komfort: - 12V strømuttak, ATA / utetemperatur skjerm, bi-xenon lys, kjørecomputer, farget glass, turteller med energi kontroll, elec. Speil, automatisk avblendbart innvendig speil, komfort lukking / åpning av vinduet, midtarmlene, Tåkelys foran (NSW), lyktespylere (SRA), service intervall display med visning av gjenværende distanse, setehøyde / hjul justering, sentrallås med fjernkontroll. - Assistansesystemer: - PDC (Park Distance Control). - Utvendig: - Lettmetallfelger, speil pakke, dekk Defekt Indicator. - Interiør: - antrasitt taktrekk, leselys, multifunksjonsratt. - Bagasje / lasting hjelpemidler: - lasterommet dekke. - Sikkerhet: - Alarm, kollisjonspute, Dynamic Drive, Dynamic Stability Control (DSC), driver sidekollisjonsputer. - Utslipp / Miljø: - katalysator. - Garanti: - Brukte kjøretøy garanti. - Andre: - hvit indikator linser, sjekkhefte. - 0249 multifunksjon for 0302 Alarm 0313 speilpakke 0350 lettmetallfelger: kompositt hjul star-snakket 108 med ulik dekkdimensjon 04AA headliner antrasitt 04mm Individual Interiør, lær-dekket 0428 varseltrekant og førstehjelpsutstyr 0431 automatisk avblendbart innvendig speil 0441 Røykerynker pakke 0494 seter for fører og passasjer foran 0502 lyktespylere 0508 Park Distance Control (PDC ) 0522 Xenon hovedlys for lav og fjernlys 0534 Klimaanlegg Cruise control 0540 06UE tyveri navigasjon DVD 0609 Navigasjonssystem Professional 0633 Professional navigasjonssystem med integrert Bluetooth mobiltelefon forberedelse 0672 CD-veksler for 6 CD-er 0677 HiFi System Professional 0711 M sportsseter for fører og passasjer kjøretøy dynamikk 0224 Kontroll 0255 Sportsratt i skinn 0345 Chrome Line Interiør antrasitt 0520 Fog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Sweet! Dette kommer til å bli så bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Så en akuratt lik din igår, ute å kjørte der med kilden! Var vel ikke deg? Tror den hadde ZZ15*** eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Var det lik rødfarge og? Min står (forhåpentligvis) på vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja, mener på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Sikker på det var en Coupe og ikke en roadster med hardtop? Vet det går en roadster i samme farge litt sørover. Møtte på den i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Jeg var ganske sikker, men ikke nå lenger når du spør ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Blir godt å hente Zen utigjen snart tenker jeg. Den begynner sikkert snart å bli klar for å strekke på beina! I år må vi vel greie å samle ZCoupene. Nå er det jo 3 stk i Bergen! Det skal da ikke være en umulighet. Vi burde vel egentlig også prøve å samle alle Zene vi greier å ha en cruserunde. I Bergen/Stavanger traktene! Det hadde vært utroli morro! Er jo en del på bimmers, og de fleste leser vel jevnlig på tråden din. Så skriver det derfor her Hehe. Da tenker jeg alt av Z1, Z3, Z4 og Z8. Hva tenker du Stig? Noe å prøve på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Ja burde jo la seg gjøre det. Jeg skal uansett på E30meet i juni. Men det er vel da dette rallyet deres går av stabelen? Skal sansynligvis oppover til Bergen i påsken. Kunne kanskje samlet noe da en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå