Lennyzcoupe Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Stemmer det! 22.-28. pluss noen dager før, og noen etter. Men hadde vert morro å prøve å samle noen Zer i påsken! Vi får prøve å se om det er noen som kunne vært gira. Vet ikke helt, skulle muligens laget en tråd for å sjekke interessen. Det kan vel ikke skade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Sykt flott denne bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Stemmer det! 22.-28. pluss noen dager før, og noen etter. Men hadde vert morro å prøve å samle noen Zer i påsken! Vi får prøve å se om det er noen som kunne vært gira. Vet ikke helt, skulle muligens laget en tråd for å sjekke interessen. Det kan vel ikke skade? Ja lag en tråd under Annet du så ser vi hva vi klarer å få til Så skal jeg sjekke opp i når det var jeg skulle oppover til Bergen. Sykt flott denne bilen!!! Takker for det Ja føler jeg har fått til noe litt spesielt og som jeg selv er fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Er skikkelig fin den coupen ja! Bruker du den til daglig også om sommeren eller blir det mest for gøy? mener forresten eg har truffet deg et par ganger på 44 i din gangstwagon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Takktakk Nei blir ikke daglig akkurat. Blir vel mest til kos og gøy. Men noen kilometer får den jo på måleren. Nå står den på drøye 41.000km og den var gått rett over 19.000 da jeg kjøpte den i mai 2010. Mesteparten blir jo til og fra banetreff på østlandet og PÅ bane Ja kjører 44en hver dag. Bor i Sandnes og jobber nå på Bryne. Så den får i alle fall kjørt seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Her ligger linken til Z-meet Håper du har mulighet, og at vi kan bli en fin gjeng! Kom med innspill! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=252877 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Flotte greier Lenny. Jeg skal få sjekket opp når jeg skal oppover. Men en dag er i alle fall spikret til ikke biltur. Da er det nok 70årsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Når kommer bilen ut av hiet sitt da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Blir nok i løpet av denne måneden. Må bare få handlet meg nytt batteri og renset luftfilteret før den hentes. Har hatt filteret liggende hjemme hele vinteren for å få renset det. Nå er det nok snart på tide Siste liten vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Må til det! I Bergen er det vertfall ikke snø på veiene Klar for Z-treff nå da? Stiller du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Blir til at denne bursdagen jeg skal i med stor sannsynlighet blir flyttet til Rosendal og helgen etter påske. Så vi får se hva vi finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Og da var beibisen ute av dvalen og 2013 sesongen kan begynne! Fikk kjørt den god og varm i kveld. 7 deilige mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Og da var beibisen ute av dvalen og 2013 sesongen kan begynne! Fikk kjørt den god og varm i kveld. 7 deilige mil [ Bilde ] Se her ja, ikke noe som er bedre enn å kjøre Zen igjen etter lang tid uten Noen planer for noen upgrades i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja det var rett og slett terapi (selv om det sporet med Nanplong dekkene) Planer for 2013 er følgende: - kjøpt inn GS Performance topplagre som skal monteres bak. - service med bytte av alt flytende rundt om. - bestilt nye bremseklosser fremme som skal på. - Av med fronten og få den skikkelig på plass. Du ser på bildet at den spriker bittelitt for mye. - Gi den en skikkelig detailing med skikkelig korrigering denne gang. - Muligens nytt eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Ja det var rett og slett terapi (selv om det sporet med Nanplong dekkene)Planer for 2013 er følgende: - kjøpt inn GS Performance topplagre som skal monteres bak. - service med bytte av alt flytende rundt om. - bestilt nye bremseklosser fremme som skal på. - Av med fronten og få den skikkelig på plass. Du ser på bildet at den spriker bittelitt for mye. - Gi den en skikkelig detailing med skikkelig korrigering denne gang. - Muligens nytt eksosanlegg. Nice Stig! Følger med. Jeg har også sykt lyst på ny eksos. Får se hva det blir til. Koster fort noen lapper. Hva tenker du da? Noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå