StigJ Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Nei det der hørtes litt for bråkete ut for meg. Tror heller jeg ikke hadde fått kjørt på Rudskogen/Våler mtp. på db nivået. Jeg tenkte kanskje å prøve meg på Bastück. Da komplett fra grenrør til tut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Pen denne bilen her. Håper det blir noe GS treff i Sirevåg. Du var vel der i fjor mener jeg å huske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Takktakk Ja stiller nok på GS-treffet i år også. Ja var der i fjor i drittværet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 hehe.. Var ikke særlig festlig det. Satser på fin vær slik at bilen overleverer turen over fjorden uten å bli skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Nydelig Z Stig! Gullfelgene kler bilen veldig bra og du må få på eksos ja.. Eisenmann har jo fine saker som ikke støyer altfor mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Ja synes de sitter pent på bilen. Men de andre skal snart på igjen. Må jo ha disse på E91en snart siden jeg har piggdekk på den. Ikke så gal pris på Bastück-anlegget så tror jeg evt. skal prøve det. http://www.ebay.de/itm/Bastuck-Komplett ... 4850dd0362 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 elsker denne bilen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Hehe. Takktakk. Men når skal du få byttet avataren din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Hehe. Takktakk.Men når skal du få byttet avataren din?? hehehe må vel bytte den snart men har ikke peiling på hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 såg du ga på litt forbi shellstasjonen i dag ^^ grom lyd i bilen så vel ikke en mørke blå pickup i det du suste forbi ? petter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Hehe. Ja var passe lei av en Audi som absolutt skulle sjekke wattstyrken på skiltlyset mitt Så da ble det bye-bye Så ingen pikkøpp nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Såg deg i krysset ut mot m44 her om dagen eller igår va d vel grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Var sikkert på torsdag. Da var jeg utover der på tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Får vel legge inn et bilde og to for oppdatering Så og si ripefri nå etter lakk-korrigering og det som skal til.. Kunne godt hatt en omlakkering av fronten pga. steisprut for å bli 100% fornøyd da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Antar Swissvax? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå