spruddel Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Stilig! Siste bildet var jo tøft da Og jeg se at jeg må få stivet bilen opp litt etter hvert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Grymme bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Fått skikkelig sansen for Z4 Coupe altså. Og langt ifra feil med en rød! Knallfin bil du har, Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Har nå lest gjennom hele tråden! For en flott bil! Du har gjort fine oppdateringer og passer godt på bilen, og bruker den på bane! Denne har jeg veldig sansen for! Gleder meg til å se den på E30Meet i år, hvis du skal =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Takktakk Ja synes virkelig den kler rødt. Får jo litt dårlig samvittighet av å bruke den hardt på bane, men den er jo laget for det Den blir å se på E30 Meet i år også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Takktakk Ja synes virkelig den kler rødt. Får jo litt dårlig samvittighet av å bruke den hardt på bane, men den er jo laget for det Den blir å se på E30 Meet i år også ja Er viktig å bruke den slig den er laget for.. helt enig! Jippi, det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Da var Lille Røde striglet og klar for E30meet. Justerte litt slik at jeg fikk godt med negativ camber fremme i samme slengen. klarte å varmkjøre venstre framhjul på Våler i fjor slik at det gikk av svære gummiklumper på forrige banekjøring. Så nå står det to splitter nye Michelin PSS fremme som jeg ikke har så lyst å ødelegge. Får justere litt tilbake når jeg kommer hjem sånn at jeg ikke sliter alt for mye på innsiden... Masse camber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Gleder meg til å se denne grommeste z4'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Takktakk Og jeg gleder meg til kjempetreff og få se masse gromt! Blant annet din. Skal nå få tatt noen bilder av bilen din i løpet av helgen Du slenger deg kanskje på turen bortover? Regner med å kjøre herfra kl. 10. Er i Kr. Sand ca. 13. Og du vet sikkert bedre enn meg hvor lang tid det tar da når vi koster forbi Arendal Blir i alle fall meg og en sort E46 330i coupe med M3 optikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Bilder er alltid gøy, har med kamera jeg også, så det blir nok en del bilder Jeg skal ikke ut på banen da skal heller sitte i en/flere svinger og strekk for å knipse litt ja, nei det tar vel en 40-45 fra kr.sand til Arendal.. men når du suser forbi sitter jeg dessverre på jobb reiser vel ikke i fra arendal før ca : 17:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Du får knipse det du er god for. Vi liker alle masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Ser utrolig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 siden du hadde tatt et av min, så har jeg et av din også (eller jeg har mange av din) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 siden du hadde tatt et av min, så har jeg et av din også (eller jeg har mange av din) [ Bilde ] Kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå