Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Takktakk :) Ja synes virkelig den kler rødt.

Får jo litt dårlig samvittighet av å bruke den hardt på bane, men den er jo laget for det :) Den blir å se på E30 Meet i år også ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Ja synes virkelig den kler rødt.

Får jo litt dårlig samvittighet av å bruke den hardt på bane, men den er jo laget for det :) Den blir å se på E30 Meet i år også ja ;)

Er viktig å bruke den slig den er laget for.. helt enig! Jippi, det blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var Lille Røde striglet og klar for E30meet.

Justerte litt slik at jeg fikk godt med negativ camber fremme i samme slengen. klarte å varmkjøre venstre framhjul på Våler i fjor slik at det gikk av svære gummiklumper på forrige banekjøring. Så nå står det to splitter nye Michelin PSS fremme som jeg ikke har så lyst å ødelegge. Får justere litt tilbake når jeg kommer hjem sånn at jeg ikke sliter alt for mye på innsiden...

DSC_0143_zpsf0bc0c84.jpg

DSC_0142_zps4234cebe.jpg

Masse camber :P

DSC_0141_zps7f75efec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :) Og jeg gleder meg til kjempetreff og få se masse gromt! :D Blant annet din. Skal nå få tatt noen bilder av bilen din i løpet av helgen :)

Du slenger deg kanskje på turen bortover? Regner med å kjøre herfra kl. 10. Er i Kr. Sand ca. 13. Og du vet sikkert bedre enn meg hvor lang tid det tar da når vi koster forbi Arendal :P Blir i alle fall meg og en sort E46 330i coupe med M3 optikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er alltid gøy, har med kamera jeg også, så det blir nok en del bilder ;)

Jeg skal ikke ut på banen da :P skal heller sitte i en/flere svinger og strekk for å knipse litt :D

ja, nei det tar vel en 40-45 fra kr.sand til Arendal.. men når du suser forbi sitter jeg dessverre på jobb :( reiser vel ikke i fra arendal før ca : 17:00 :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...