Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han tullingen Erebus er bare sjalu siden han ikke har råd til sånn bil!

Litt sjalu er vi vel alle;)

Å ta bilder kunne han hvertfall =)

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har sansen for A5, men syns denne var litt oppskrytt. At den er kjappere en S5 stemmer ikke, så sant den ikke er chippet.

Ifølge Carfolio er 0-100 tiden på denne 5,9 sek. S5 gjør samme leksa på 5,1.

Hvis den skal være så unik, så burde det vært noen mer ekslusive felger enn Petrol...

Hvorfor kjøpe S5? Neh, man får jo V8'ern :)

Skrevet

A5 er en av de audiene jeg gjerne kunne eid,synes det er fine biler.

Denne var jo også rimelig fet,kanskje ikke helt hva jeg ville gjort med en sånn bil,men hver mann om sitt.

Dropp sånne "pakkis" - meldinger,det gjør bare at du fremstår som en sneversynt idiot ingen gidder høre på.

Jalla-styling er bedre,synes jeg i alle fall,da det bare beskriver et prosjekt gone to shit,uten å blande land,hudfarge og religion inn i det hele.

Nok av ola pottitt som ihjæl"styler" bilene sine,det vises altfor tydelig inne på forumet her også..

Skrevet

Gleder meg til å være med faderen på Møller om et par uker og hente ut 1skt Briliantrød A5 med S-line og ganske full pupp av utstyr ja :) Da kan jeg låne bil av han igjen også ;) Fikk han dessverre ikke til å ta 19", men ellers fikk jeg han til å ta det meste utenom navi (som jeg heller ikke synes er fornuftig å betale 20k for i Gudbrandsdalen...) Utrolig fine biler!

Skrevet

jepp kul bil den A5 greia, men tror nok valget hadde falt på e92 i stedet for. Synes den er både penere og bedre å kjøre.

Står litt mer om bilen her Audi A5 ikke noe tvil om at eier er flink og nøye med bilen. Ut i fra det lille jeg har lest så virker det som en veldig spesiell bil som er veldig påkostet.

Skrevet
Men jeg skjønner ikke alle som sier at den er så overpriset. :?

En 2009 330D hadde vel kostet noe tilsvarende. :wink:

Den er sikkert ikke så ille priset, men når jeg sier at jeg ikke ville brukt så mye penger på en sånn bil, så er det fordi jeg syns det er helt sykt å betale så mye for en heller ordinær bil. Skal jeg bruke 8-900k på bil, så skal det være en spesiell bil. Men det handler jo ikke om selgers prissetting, det handler om norske avgifter osv. Bilene er rett og slett ikke verdt pengene, inkludert 330d.

Skrevet

Dette er bilen til lederen i VACN ja,meget påkostet og spesiell bil kan du si(må vel være audi-mann for og se sånt antar jeg :P )

Mener og huske at denne her har en liten MTM-chip:

Power hiked to between 292 and 300bhp and torque to 550Nm (3.0 V6 TDI)

- Vmax up to 265km/h, acceleration to 100kph in 5.9s

- 4-tailpipe rear muffler

- Larger brake system for stronger deceleration

- Coilover suspension and adjusted axle geometry.

MTM prefers the subtle art of visual understatement and maximum impact from the engineering within. With the Audi A5 3.0 V6 TDi, the technicians at Wettstetten have produced a tough rival for the

near peerless S5. Independently tested at Hockenheim, MTM’s Thunderbolt smashed the S5 lap time by a clear second!

Skrevet

Stemmer at det er lederen i vw audi klubben sin bil. Meget fin den , mange som kunne tenkt seg en sånn, inkl meg : ) Ang språkbruken her, er det vel ingen vits i å være så hårsår ,om visse utrykk blir brukt. Kanskje ikke ta seg selv så ekstremt høytydelig, og heller se humoren i det. Vi vet jo alle at det ikke er vondt ment, og bare er blitt et utrykk pga trenden og smaken.

Skrevet
Ang språkbruken her, er det vel ingen vits i å være så hårsår ,om visse utrykk blir brukt. Kanskje ikke ta seg selv så ekstremt høytydelig, og heller se humoren i det. Vi vet jo alle at det ikke er vondt ment, og bare er blitt et utrykk pga trenden og smaken.

Her er jeg uenig. Syntes det er helt greit at man reagerer på slikt. Blir litt som mobbing, hvis ingen sier i fra tror alle det er allment akseptert og dermed blir det flere som mobber.

Skrevet

er ikke så veldig sjalu her...har en a5 i familien som jeg durer rundt i ganske så ofte :)

Skrevet

Leste arikkelen om denne bilen i VWAUDICLUB bladet. Pappa er medlem der, og denne bilen er det gjort MYE bra med. Dyre felger, masse utstyr som du ikke får på A5, som han tok fra Q7 og andre bilen.

Var helt vannvittig mye han hadde gjort, og det var morro å lese om bilen. Tviler ikke på at det er en morsom bil å både kjøre, og å eie. Skulle da klart å betale den summen, hadde jeg hatt pengene.

En absolutt utrolig nydelig bil! <- haha.

Skrevet

Han som har tatt bilder av bilen, er en av de beste bilfotografene i Norge. Og den beste i VWAUDICLUB : P Hehe.

Ut ifra det jeg leste i artikkelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...