Erebus Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 har du tastet deg inn på feil forum nå kansje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 S5 er oppgitt til 4.9.. men uansett, sikkert kvikk bil, men 825 lapper ville jeg ikke brukt på den dieselbørsa... selv om jeg syns det er en veldig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Jeg skjønner at trådstarter ikke er fan av Audi Personlig er jeg enig med Gunnar. A5 er en dritlekker bil og denne var sinnsykt pen. Men jeg hadde ikke betalt så mye penger for den, det skal også sies. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Sinnsykt fin, og sinnsykt overprisa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition hva faen har det med pakkis å gjøre?Tilbakestående amøbe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heatstroke Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hm.. skulle nesten tro folk var ute etter deg om dagen wicky TAKE A STAND! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Sinnsykt fin bil ;D Men som andre sier her, var vel en SMULE overprisa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 hadde ikke takket nei til en audi a5 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition hva faen har det med pakkis å gjøre?Tilbakestående amøbe!!! Det lukter faktisk litt pakkis av den bilen der... Når det er sagt, så har ikke pakkis noe med alle pakistanere å gjøre. Det er snarere noe som omtaler en spesiell gruppe pakistanere som er veldig flashy av seg (klær osv, ofte så mye at det blir stygt), de tror ofte også at alle biler blir kulere med SINNSYKE bodykit, subbe fartsdumper-senk og felger som stikker uttafor gummien som bare er 1 cm tjukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Tror dette er lederen i Audi klubben sin. Det er i alle fall en helt sinnsykt rå bil. Men er også skeptisk til at den er raskere enn en S5. Men jeg skjønner ikke alle som sier at den er så overpriset. En 2009 330D hadde vel kostet noe tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Europas peneste/råeste? Den er jo sølv mann!!!! K.J.E.D.E.L.I.G!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Men jeg skjønner ikke alle som sier at den er så overpriset. En 2009 330D hadde vel kostet noe tilsvarende. nja, en ny e92 330d ligger på ca 715-720k... Da har man jo 100k igjen å bruke på m pakke og diverse utstyr før man når den prisen på den der. Og da får man en helt speller ny bil... En helt ny a5 3.0tdi har jo en startpris på det samme som e92 330. Det er klart at det koster mye kroner for det utstyrsnivået som er på denne bilen, men det er vel begrenset hvor mye man kan forvente å få igjen for det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition Hmmm, jeg begynner å bli litt smålei av at folk begynner å jatte om "pakkis" hver gang de ser en bil som ikke er bygd etter deres smak. Hva med å bare si at den ikke faller i smak i stedenfor å kaste rundt seg skjellsord basert på rase og nasjonalitet. Respekt og folkeskikk kalles det, og er noe mange tydligvis ikke er helt kjent med. Uansett så har denne bilen ingenting med "pakkis" (i den forstand folk bruker ordet) å gjøre. Den er jo ganske enkelt blodsenka og har fått noen svære sko med små såler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Han tullingen Erebus er bare sjalu siden han ikke har råd til sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå