Gå til innhold

Audi A5 3.0 TDI er raskere enn S5

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner at trådstarter ikke er fan av Audi :) Personlig er jeg enig med Gunnar. A5 er en dritlekker bil og denne var sinnsykt pen. Men jeg hadde ikke betalt så mye penger for den, det skal også sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700

:lol::lol:

Custom edition?

Pakkis edition :applause:

hva faen har det med pakkis å gjøre?Tilbakestående amøbe!!!

Det lukter faktisk litt pakkis av den bilen der... Når det er sagt, så har ikke pakkis noe med alle pakistanere å gjøre. Det er snarere noe som omtaler en spesiell gruppe pakistanere som er veldig flashy av seg (klær osv, ofte så mye at det blir stygt), de tror ofte også at alle biler blir kulere med SINNSYKE bodykit, subbe fartsdumper-senk og felger som stikker uttafor gummien som bare er 1 cm tjukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er lederen i Audi klubben sin. Det er i alle fall en helt sinnsykt rå bil. Men er også skeptisk til at den er raskere enn en S5.

Men jeg skjønner ikke alle som sier at den er så overpriset. :?

En 2009 330D hadde vel kostet noe tilsvarende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke alle som sier at den er så overpriset. :?

En 2009 330D hadde vel kostet noe tilsvarende. :wink:

nja, en ny e92 330d ligger på ca 715-720k... Da har man jo 100k igjen å bruke på m pakke og diverse utstyr før man når den prisen på den der. Og da får man en helt speller ny bil...

En helt ny a5 3.0tdi har jo en startpris på det samme som e92 330. Det er klart at det koster mye kroner for det utstyrsnivået som er på denne bilen, men det er vel begrenset hvor mye man kan forvente å få igjen for det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700

:lol::lol:

Custom edition?

Pakkis edition :applause:

Hmmm, jeg begynner å bli litt smålei av at folk begynner å jatte om "pakkis" hver gang de ser en bil som ikke er bygd etter deres smak. Hva med å bare si at den ikke faller i smak i stedenfor å kaste rundt seg skjellsord basert på rase og nasjonalitet. Respekt og folkeskikk kalles det, og er noe mange tydligvis ikke er helt kjent med.

Uansett så har denne bilen ingenting med "pakkis" (i den forstand folk bruker ordet) å gjøre. Den er jo ganske enkelt blodsenka og har fått noen svære sko med små såler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...