FTE Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja, da var det vel på tide å vise hva man har holdt på med i 1,5 år da. Den er så og si ferdig utvendig nå, skal ha en polering hos lakkereren etter jeg har fått skilter, nye BMW emblem kommer også må jeg få sveiset på en ny eksostut. Også må jeg feste lokkene til bakfangeren med noe smart, da festeørene har røket. Anyways, glan og se hva dere synes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Veldig tøft. Kledde bilen veldig godt denne fargen syns jeg.. Ser veldig gjennomført ut, gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Uber grom e30. Fargen passet 1000ganger bedre på den enn på nye 1serien må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Nydelig rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 OooooO!!! Nice color! Fargen til X1? Digger den fargen. Ellers ser den jo grym ut. Flotte hjul. Vel... Egentlig totalt gjennomført utseendemessig i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Helt sinnsykt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Gratulerer med et gromt resultat !ser godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Og en finurlig modifikasjon av baklyktene og. Passet godt det og syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Den var skamgrom, forventer å se denne på diverse treff Samt flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 j*vli gromt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ja denne ble over grom i denne fargen Et lite tips, som jeg syns er litt kult er litt svak proff toning av bakruta, da blir den litt mørkere hele veien. Ble litt sånn akvarie look nå, når du ikke har noe form for toning av ruter. Men ellers er det ikke mye å sette fingeren på her. Ta bilde bakfra, så vi får litt innblikk av baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 strøøøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Ble utrolig fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 fyy faen hvor fet den blei! gratulere! ENESTE jeg stusser litt på en stolene... men ellers trur jeg denne har blitt en av mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Gratulerer med et fantastisk tøft resultat. Fargen var, som de fleste sier, skamrå på bilen. Nydelige felger og perfekt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå