marcushs Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 helst sykt fin bil! misunner deg den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Takker for det folkens mAZE: Har du ikke skilter du da.. Muahahah Neida, ting må prioriteres vettu. Håper på en skikkelig shoot med deg og Torek en gang altså Og felgene...ja, det er ikke noe fetere å få til E30 vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Utrolig pen bil du har her FTE! Stod å siklet på den på gatebil rudskogen for noen helger tilbake! Er det love å spørre hvilken motor som gjemmer seg under panseret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Utrolig pen bil du har her FTE! Stod å siklet på den på gatebil rudskogen for noen helger tilbake!Er det love å spørre hvilken motor som gjemmer seg under panseret?? Nå er det en M20B25, men blir vel turbobygg til vinteren, eller hva FTE? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Takker for det, bbmw Jau, er en M20B25 under panseret. Driver å planlegger søknad til BT på twinturbo til neste sesong ja. Må forhøre meg hos BT om hvilke bremser jeg må oppgradere til og liknende for å få det godkjent i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Får jeg ikke solgt for det jeg vil, så kan vi nok få til en photoshot vettu.. Jeg kunne tenkt meg en eller annen gang i år ihvertfall.. må bare vite det litt i forveien, da jeg må ordne prøveskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Heilt utrolig gjennomført bil og veldig tøffe bilder som alltid! Kommer til å ligge heeelt i topp blandt E30 i Norge når den får motoren den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Jo takk Håper bare BT er litt villige til å samarbeide så. Jeg kan jo bygge i vinter uansett hvis jeg vil, men man sitter så jævlig med skjegget fullt av postkasser om noe skulle skje (les: kjøre ned noen f.eks). Så vet ikke om jeg tør ta sjangsen uten godkjenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Ja, og tenk så kjedelig hvis jeg ikke klarer å holde følge med deg når du får i nymotoren. Nei, kjør org. du ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Ja, og tenk så kjedelig hvis jeg ikke klarer å holde følge med deg når du får i nymotoren.Nei, kjør org. du ;) hehe, tøysekoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 hmm....høres kanskje rart ut, men jeg ville beholdt m20b25´en uten noe fancy motorbygg.. Kanskje grenrør om du ikke allerede har det. Syntes litt av sjarmen er å ha nettopp denne motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 evt. ta den litt lengre ut.. litt mer slagvolum, dbilas innsug, grenrør, kamm, datasprut...ja... nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 evt. ta den litt lengre ut.. litt mer slagvolum, dbilas innsug, grenrør, kamm, datasprut...ja... nam nam Minus Dbilas-innsug. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 fordi at? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 fordi at? Svindyrt i forhold til effekten du får ut av det, taper vel litt bunndrag også. Ser jo bare Pitstop sin 3,2 som fikk latterlig lite effekt ut av motoren i forhold til hvor mye den kostet. Må ikke hive på overkill deler for å få mye effekt, FYI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå