FTE Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Ingen problem, det angår meg og mine felger i høyeste grad Skal kjøpe meg et middel å ha på før jeg legger de bort, og den JonasD linker til tenkte jeg å gå for. Mr. Torek har anbefalt meg denne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Noen bilder av 2011 versjonen. Ikke mye som er endret rent utseendemessig, da jeg har fokusert på motorbygging i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Å herregud den er så nydelig!! helt perfekt i mine øyne, trenger ikke gjøre noe mer med den nå Frank Denne får garantert pris på e30 treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Vakkert Får egentlig ikke satt ord på hvor RÅ bilen din er, FTE ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har ikke sett denne før, men herregud den var lekker! 10+ hos meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Helt rå bil. Men fysj å de speila ødelegger Eneste som duger på E30 er originale speil, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Skambra den bilen din,kan ikke si noe negativt men blanke nyrer trenger den Å til den såpass gjennomførte bilen så hadde ikke et SE interiør skadet,bare for å toppe driden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hva er greia med de gule panser lasene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Helt nydelig e30!!!! MEn klarer ikke slå meg helt til ro med baklyktene, ser litt merkelig ut med sort over og unner ryggelyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Takker, takker SE interiør er helt klart på topplista for 2011-2012. Og i den forbindelse så dropper jeg buret tenker jeg. Er ikke montert i år. Har også noen sorte originalspeil som jeg vurderer å montere, men ikke fordi at jeg synes carbonspeilene er stygge, de er litt lettere å se bakover med M3Yngve: De er i gull, og ble lakkert da bilen var ment å være sort. Har sort motorrom så jeg liker de i gullfarge Baklyktene mine er hate/love, ingen andre som har de, akkurat slik jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Aldeles NYDELIG! Perfekt e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Flott som vanlig! Helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Nydelig ;D Rimelig rått å kikke under panseret, en gammel m20 med twinturbo lissom ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 tror ikke en e30 kan bli bedre enn dette! PERFEKT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå