jakobm5 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Å herregud for e nydelig e30:) har aldri likt e30 men denne var helt perevers;) selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Flott bil dette Møtte deg og noen til ved dovreskogen, dere kom sikkert fra Bud var fasiten hadde gjerne tatt en eller flere av de e30`ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thesjit Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Fantastisk flott e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Takker for det. Kommer flere bilder i greit format om ikke lenge håper jeg, ble en liten fotosession etter BMW treffet i Bud i helgen btw, bilen er ikke til salgs nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er denne godkjent nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Mulig jeg ikke har lest godt nok nå, men hvro mye hester er det i denne? Sinnsykt pen er den i hvert fall Hvordan synst du det er å komme inn og utav bilen med buret? Hvor høy er du? Vurderer Wiechers bur selv som går utenom dashbordet. Husker du prisen du enda opp med til slutt? Sveisa du kassetter til det? Ble mange spørsmål Edit: Gikk bakover noen sider og ser at jeg hat spørt samme spørsmålet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Har sett denne et par ganger i Jessheim området nå. Fantastisk pen bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Bra du fant ut av det du lurte på, Larsen Benger: Takker for det, er ikke ofte jeg er ute å kjører, men blir iallefall mer enn ifjor, som var rundt fattige 150 mil. Slått med glans i år allerede Målte gjennomsnittsforbruket på vei oppover til Bud, kom på nøyaktig 1L/mil, noe jeg ikke syne er ille i det hele tatt Vurderer muligens salg av buret mitt, siden jeg er på jakt etter komplett SE interiør, vil ikke ha i buret da. Men spørs jo hvor lett det er å få tak i sånt interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 1L/mila var jo ikke ille med 325 twin turbo! SE interiør får du tak i vet du (om han har stoler/baksete inne så klart), men koster rundt 20-22k hos Onder, men da bestemmer du jo selv hvordan trekket skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Ja, men er det komplett med dørsider foran/bak også? Er det Autopolsterei som får tak i disse settene, eller må man på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Nei, skal du ha komplett med dørsider foran og bak blir det nok litt dyrer tror jeg. Du kan jo sende en mail til Onder og høre om komplett sett, så kanskje du får litt rabatt. Mailen er info@autopolsterei.de. Men om du ikke vil lage fester til setene selv, så skaffer han det også for en 1000-1500 kroner for to. Baksetet mener jeg at han skulle ha ca. 10 000,- for, og så ble det vel 11-12 000 for framsetene med alcantara i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nemmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nyyyydelig bil, med riktig motor. Fin lyd er det i den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Nydelig E30 detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå