FTE Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Hehe, stilig film ble det ja, takker Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Lite hester eller pyse gassing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Kan ikke gi på skikkelig vet du, da subber bilen bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Har vell ikke noe sykt med hesterkrefter heller, visst jeg ikke husker feil. Var det ikke en plass rundt 240? Ikke at det er lite da, pluss det er whp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Hehe, er vel en kombinasjon. Skulle gjerne hatt mer hester, men får ikke lov av BT. Også subber den bak på 1 og 2 gir hvis jeg gir full gass. Din er nok raskere, Larsen. Men jeg er fornøyd med dette i år iallefall Stemmer det, fizn. 262hk/373,5Nm i motor er den bremset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Morsom film, men i virkeligheten såg og hørtes det mye tøffere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Kan ikke gi på skikkelig vet du, da subber bilen bak. Lite vits da! Du har jo mer NM da, det er jo de som får ting til å skje Burde spinne lett på 1. og 2. denne ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 subscribed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Pent^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Denne E30'n er jammen noe for seg selv. Liker egentlig ikke E30 noe spesielt, men denne er syyyykt nice. Dumt jeg ikke fikk tid til å dra på treffet i Bud. Av reeeen nysgjerrighet, vis du skulle ha solgt denne...hvilken prisklasse snakker vi da? Kan godt svare på PM vis du har lyst til det! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da har jeg fått første "smakebit" fra fotoshooten med Egil Håskjold, en mester i foto og redigering vil jeg si Mere kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Helt psyko lys i det bilde der, perfekt for fargen din! Mmmmmmmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 sykt bra bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 FY F*** FOR ET BILDE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå