Gå til innhold

FTE sin Marrakersh BMW 325i E30

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 333
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye alle sammen :P Er kos at folk liker det man har brukt utallige timer på. Jeg synes det er veldig stas å få "belønning" i form av gode ord fra andre BMW-folk, da har man antakelig gjort noe riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye alle sammen :P Er kos at folk liker det man har brukt utallige timer på. Jeg synes det er veldig stas å få "belønning" i form av gode ord fra andre BMW-folk, da har man antakelig gjort noe riktig ;)

På denne har du gjort ALT riktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vinner jo første premie på alle bil-treff, så noe er det nok ;)

steikerå E30 du har, det skal du ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy å få creds for arbeidet og det fortjener du virkelig for denne bilen.

Det eneste jeg ikke likte på den var buret. Når du fjerna det, ble den tilnærmet perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er flere bilder tatt på kaia i Bud. Fotograf Egil Håskjold kan sine saker.

b1.jpg

Treffsh1.jpg

Treffsh1-2.jpg

Fellesbildene av min, Anders og Tore sine biler legger jeg i 3xE30 bildetråden :)

Morgan: Hyggelig at vi klarte å påvirke deg i positiv retning da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjermen har blitt valset og strekt litt av tidligere eiere, er antakelig derfor den "buler" litt ut rett over hjulkassa. Man ser at profilen ikke er helt rett på enkelte bilder, desverre. Høyre skjerm er ny og valset/strekt litt på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...